تازه ها

ساخت وبلاگ

آتابلت بزرگترین سازنده و تولید کننده تسمه,تسمه نقاله و انواع نوار نقاله, خرید تسمه, فروش تسمه, تسمه صنعتی, تسمه تایم, تسمه تایمینگ, در ایران

جهت خرید و مشاوره با شماره های 02133980559 | 09121466526 تماس حاصل فرمائید

 

یکی از مهم ترین تسمه های صنعتی،تسمه تایم یا تسمه تایمینگ می باشد که همچون سایر تسمه ها دارای کاربرد و مزایای فراوانی در سیستم می باشد. تسمه تایم یا تسمه تایمینگ که به نام های تسمه همزمان، سنکرون و دندانه ای نیز در صنعت و بازارشناخته می‌شود، یکی از انواع پرکاربرد در صنعت های گوناگون می ‌باشد که انتقال قدرت و حرکت را به صورت کاملاً مستقیم و همزمان انجام می دهد و به واسطه طراحی و داشتن دندانه های منظم، یک اتصال متناسب مثبت بین پولی و تسمه تایمینگ ایجاد می‌نماید که در سرعت به صورت ثابت عمل کرده و هیچ گونه لغزشی را ایجاد نمی کند.

تسمه شیاری

تسمه چند شیار یا شیاری به طور معمول از ۵ الی ۶ تسمه V شکل به صورت مرتب در کنار یکدیگر قرار داده می شوند که همین ویژگی، موجب نازک ‌تر شدن و بالا رفتن انعطاف ‌پذیری آن می‌شود. در واقع انعطاف‌پذیری به معنای سهولت و بهبود در بهره ‌وری محصول یا دستگاه است، به گونه ای که به محض خم شدن تسمه، انرژی بسیار کمی در اصطکاک داخلی هدر می‌رود. با توجه به افزایش بهره وری که باعث کاهش اثرات حرارت بر روی آن می‌شود، به مدت زمان طولانی ‌تر و به صورت خنک ‌تر در دستگاه عمل می‌ کند.

مشاهده این مطلب>>فواید تسمه نقاله

عملکرد تسمه شیاری

ترکیبی از انعطاف پذیری تسمه‌های ‌تخت و عملکرد فوق العاده V شکل است که از پلیمرهای لاستیکی یا پلی اورتان همراه با نخ‌های محکم ساخته شده است و معمولا به عنوان یک محرک خودرو نیز استفاده می‌شود. اما در وسایل برقی بزرگ مانند: ماشین ها و دستگاه های خشک کن و شست و شو، کمپرسورها ، میکسرهای بتونی، ماشین آلات کشاورزی و چمن زنی و غیره نیز استفاده می شود. میزان محدوده ی قدرت تسمه آجدار از ۱ تا حدودا ۶۰۰ کیلو وات است و دارای مزیت‌هایی چون: انتقال آرام، عمر طولانی، قابلیت کاهش ارتعاش و تنش پایدار و کنترل شونده برخوردارند.

مشاهده این مطلب>>کاربرد نوار نقاله

تسمه V شکل

بزرگترین مزیت و کارایی تسمه V شکل در شیارهای چرخ قرقره است. سطح مقطع در این تسمه، ذوزنقه ‌ای شکل بوده که این شکل برای افزایش نیروی اصطکاک وارده بر دیواره‌های جانبی پولی بوده که نیروی کششی را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.  تسمه‌های V شکل در تسمه های محرکی با سرعت متغیر به کار برده می‌شوند و بهترین ترکیبات سرعت، تحمل بار، کششی و طول عمر را ارائه می ‌دهند. 

فروش تسمه صنعتی

شرایط اقتصادی در بازار تعیین می کند که یک صنعت تولید چقدر می‌تواند خرید و فروش تسمه داشته باشد. زمین لرزه‌ها، بارندگی و سیلاب، خشکسالی و ... نیز تأثیر مستقیمی بر تولید صنایعی چون تسمه دارد و دفاتر و یا شرکت های صنعتی باید در هنگام بلایایی که قابلیت پیش ‌بینی دارند، یک استراتژی بی نقص یا یک برنامه ی ضروری و اضطراری در نظر بگیرند.

خرید و فروش تسمه صنعتی درانواع تسمه‌های صنعتی، تسمه تایم، تسمه تخت، تسمه گرد، تسمه V شکل و ... انجام می شود  که کیفیت و عملکرد تسمه بر قیمت خرید و فروش تسمه‌ها تأثیر بسزایی دارد.

 

مزایای تسمه صنعتی

  •  عدم نیاز به روغن کاری
  •   دارای کارایی و راندمان بالا
  •   مقاومت بسیار بالا در برابر همتراز نبودن
  •  در صورت زیاد بودن فاصله شافت‌ها بسیار ارزان و اقتصادی به شمار می رود
  •   عدم وابستگی محوری به شافت‌های هم تراز
  •   عایق مناسب برای هر گونه صدا و لرزش
  •   از بین بردن ارتعاشات بارهای ضربه ‌ای
  •  دارای سرعت های قابل تنظیم و متغیر
  •   قابلیت انتخاب سرعت برای انجام کارهای گوناگون
تازه ها ...
ما را در سایت تازه ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : تازه ها tazeeha بازدید : 111 تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1399 ساعت: 1:54

پخش تسمه

آتابلت بزرگترین سازنده و تولید کننده و بزرگ ترین مرکز پخش تسمه, تسمه شیاری,تسمه پلی اورتان,  تسمه صنعتی, فروش تسمه, تسمه تایمینگ, تسمه نقاله و نوار نقاله در ایران جهت خرید و مشاوره با شماره های 02133980559 | 09121466526 تماس حاصل فرمائید.

گروه صنعتی آتابلت : مرکز پخش تسمه در ایران می باشد. همه ی افرادی که در یکی از مشاغل صنعتی کار می کنند از کارگران عزیز و محترم تا مسئولان و مدیران می دانند در کارکرد ماشین آلات صنعتی تسمه ها چه جایگاه ویژه ای دارند. اگر بخواهیم به صورت مختصر و تنها در یک جمله کوتاه به تعریف تسمه بپردازیم باید بگوییم تسمه قطعات صنعتی منعطفی هستند که در صنعت کار انتقال قدرت را بر عهده دارند. البته با توجه به گستردگی کاربرد تسمه ها انواع متفاوتی برای تسمه ها وجود دارد. مهندسان و کارشناسان حوزه صنعت هر تسمه را بر اساس کاربرد هایی که باید داشته باشند طراحی و تولید کردند. از همین رو تسمه در سایز و شکل و بسیاری دیگر از خصوصیات با یکدیگر متفاوت طراحی شدند تا بتوانند کاربرد لازم را در جای خود داشته باشند.

 

اهمیت تسمه

برای بررسی پخش تسمه ابتدا باید در خصوص اهمیتی که تسمه ها دارند بیشتر بدانیم. با توجه به کاربرد تسمه ها در صنعت، این قطعات از اهمیت بالایی برخوردار شدند. چرا که تقریبا تمامی ماشین آلات صنعتی بدون وجود تسمه ها هیچ کاربردی ندارند. تمامی مراحل حرکت موتور ها و قطعات داخلی بسته به عملکرد صحیح تسمه ها می باشد. تسمه ها به طور کلی عملکرد صحیحی دارند در حقیقت اگر به شکل درستی بر روی پولی ها نصب شوند به طور حتم عملکردشان درست خواهد بود. تنها عاملی که میتواند در خود تسمه ها بر عملکرد خود تسمه ها تاثیر گذار باشد، کیفیت و جنس تسمه های تولید شده می باشد. هر چه تسمه ها با اصول استاندارد و رعایت کیفیت تولید شده باشند عمر و دوام بالاتری دارند و برای مدت زمان بیشتری می توانیم از آنها استفاده کنیم.

پخش تسمه

هر چه کاربرد یک قطعه بیشتر باشد و مورد استفاده وسیع تری داشته باشد درخواست برای تهیه آن هم بیشتر می شود. اینجاست که تولید و ارائه و پخش تسمه مورد توجه قرار می گیرد. حتما می دانید که برخی افراد گاهی تنها با یک حساب سر انگشتی در خصوص تسمه ها سعی بر آن می کنند که به سرعت وارد بازار تولید، ساخت و یا فروش تسمه ها شوند، به این امید که بتوانند از این راه منفعت های لازم را به دست آورند. اما کار بر روی تسمه ها چه در بخش طراحی و چه در بخش های دیگر از تولید تا پخش تسمه نیازمند داشتن اطلاعاتی کامل در خصوص عملکرد و اهمیت بالای رعایت کیفیت در تسمه های می باشد.

 

پخش تسمه آتابلت

گروه صنعتی آتابلت سازنده و ارائه دهنده انواع تسمه های صنعتی و غیر صنعتی در ایران می باشد. آتابلت یکی از با سابقه ترین مراکز ارائه و پخش تسمه در ایران می باشد. شما برای سفارش انواع تسمه ها می توانید با کارشناسان و مشاوران گروه صنعتی آتابلت تماس حاصل نمایید. همان طور که می دانید کیفیت و جنس تسمه های تولیدی و ارائه شده بسیار مهم است. گروه صنعتی آتابلت همیشه بر این است که ابتدا در خصوص کیفیت و جنس تسمه ها مطمئن باشد و سپس اقدام به ارائه آنها کند. در سیستم پخش تسمه های آتابلت هیچ تسمه ی غیر استانداردی وارد نخواهد شد.

تازه ها ...
ما را در سایت تازه ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : تازه ها tazeeha بازدید : 111 تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1399 ساعت: 1:53

آتابلت بزرگترین سازنده و تولید کننده نوار نقاله, تسمه, خرید تسمه, فروش تسمه, تسمه صنعتی, تسمه تایم, تسمه تایمینگ, انواع تسمه نقاله در ایران
جهت خرید و مشاوره با شماره های 02133980559 | 09121466526 تماس حاصل فرمائید.


نوار نقاله : دنیای امروز ما یک دنیای ماشینی و صنعتی می باشد. امروزه ابزار ها و ربات ها و ماشین ها کار های انسان را انجام می دهند. بسیاری از کار هایی که حتی انجام آن از توان انسان خارج است و یا برای انسان هزینه های زیادی را در پی دارد و یا موجب صرف انرژی و زمان بسیار زیادی می شود توسط ابزار ها و ماشین آلات صورت می پذیرد. در این دنیای صنعتی و مکانیکی هر قطعه و یا هر عضو از این بدن کاملا رباتی و مکانیکی کاربرد خاص و منحصر به فرد خود را دارد. جایگاهی ویژه که تنها خود آن ابزار و یا قطعه می تواند انجام دهنده اش باشد. یکی از این قطعه ها و عضو های مکانیکی ئنیای صنعتی امروز ما تسمه ها هستند. یکی از مهم ترین اعضای این مجموعه ی بزرگ صنعتی. با ویژگی ها و کاربرد ها و انواع مختلفی که هر یک به ما در جای خود کمک می کند. حتما می دانید و یا شنیده اید که وظیفه اصلی این عضو مهم، یعنی تسمه ها، انتقال قدرت است. اما این انتقال قدرت در هر سیستمی و در هر جایگاهی شکلی منحصر به قرد دارد. یکی از انواع تسمه ها تسمه نقاله یا به اصلاح نوار نقاله نام دارد. با گروه صنعتی آتابلت در ادامه این مطلب همراه باشید.

نوار نقاله

نوار نقاله یا همان تسمه نقاله که در صنعت به آن کانوایر هم می گویند. یکی از انواع تسمه های صنعتی می باشد که در صنعت امروز بسیار شناخته شده و بسیار هم محبوب است. البته ما تسمه نقاله ها را نه فقط در کارخانه ها بلکه خیلی نزدیک تر در زندگی روز مره هم می توانیم ببینیم. اما پیش از آن بهتر است در خصوص یک کاربرد مهم این نوع تسمه کمی بیشتر بگوییم، اگر به خاطر داشته باشید گفتیم برخی کار ها از انسان ساخته نیست، برای مثال جمل کردن یک جسم سنگین در یک کوره داغ رنگ و یا چیز دیگری، تسمه نقاله به ما کمک می کند آن و وسایل را به درون کوره داغ می برد و پس از زمان مشخص و لازم آن را سمت دیگر کوره خارج می کند. این یکی از همان کاربرد هایی است که علاوه بر انتقال و حفظ انرژی کارکنان می تواند کاری کند که انسان ها از پس آن بر نمی آیند. با ما در ادامه همراه باشید تا در خصوص مزایای نوار نقاله هم بدانیم.

مشاهده مطلبی در خصوص انواع نوار نقاله

مزایای نوار نقاله

به گزارش گروه صنعتی آتابلت می توانیم هشت مورد را به عنوان مهم ترین و همچنین کاربردی ترین  مزایای استفاده از نوار نقاله بیان کنیم. با کارشناسان و متخصصان آتابلت همراه باشید تا در ادامه به معرفی و توضیح این هشت مورد خواهیم پرداخت:
۱-افزایش بازدهی:از مهم ترین مزایای نوار نقاله ، افزایش بازدهی و کارایی  می باشد .سیستم انتقالی را در نظر بگیرید که به جای مکانیزه کردن انتقال از نیروی انسانی استفاده می نمایند .یا در صورت طولانی بودن مسیر از وسایل حمل و نقل استفاده می شود ، مسلما انتقال با تسمه نقاله سرعت بالاتری نسبت به روش های دیگر خواهد داشت. ۲-کاهش صدمات احتمالی به نیروی انسانی:در صورت عدم استفاده از این نوع تسمه و استفاده از نیروی انسانی جهت انتقال محصولات به این سو و آن سو .احتمال آسیب دیدگی نیروی انسانی در هنگام بلند کردن و انتقال کالا بسیار افزایش پیدا خواهد کرد .که باعث افزایش هزینه می گردد. ۳-سازماندهی و زمانبندی در انتقال کالاها:با توجه به سرعت انتقال هر یک از کالاها می توان ، نحوه انتقال دهی و همچنین انبار موقت کالا ها را زمان بندی نمود و هر محصول را در زمان مشخصی به محل مورد نظر انتقال داد. ۴-عدم تماس با محیط های پر خطر و آلوده:استفاده از نوار نقاله در مواردی که نیاز به جابجایی محصولات به محیط هایی پر خطر مانند کوره های پخت و یا محیط های آلوده و حاوی مواد سمی می باشند.باعث جلوگیری و عدم تماس نیروی انسانی با محیط های ذکر شده خواهند گردید .
 

5-هماهنگی و روال مشخص در انتقال:باعث می شود در انتقال یک روال مشخص و پروسه تولید روتین صورت پذیرد و همچنین جابجایی های بیهوده کاهش پیدا کند.

۶-گزارش گیری دقیق:با توجه به سرعت انتقال و میزان انتقال در یک میزان پیوسته و مشخص ، می توان گزارش گیری دقیقی از تولید کالا را پیش بینی و اندازه گیری نمود.

۷-استفاده از فضا های بلا استفاده:از مزایای آن می توان از محیط هایی که غیر قابل استفاده و دارای دسترسی سخت هستند استفاده نمود .به عنوان مثال می توان کالا و محصولات را در نزدیکی سقف انتقال داد.تسمه نقاله ها که با نام های کانوایر و یا نوار نقاله شناخته می شوند در ابعاد و کاربردهای گوناگونی طراحی شده اند .

۸-کاهش هزینه های جاری از جمله تعمیر و نگهداری و انتقال به بخش های گوناگون و جا به جایی

اینها برخی از مزایای مهم استفاده از تسمه نقاله می باشد.شما می توانید برای دست یابی به اطلاعات بیشتر و کامل تر با کارشناسان آتابلت تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان ما بهره مند شوید.

تازه ها ...
ما را در سایت تازه ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : تازه ها tazeeha بازدید : 114 تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1399 ساعت: 1:52

فروشگاه بزرگ آتابلت مرکز خرید تسمه در تهران : با توجه به کاربرد گسترده تسمه در صنعت و غیر جایگزین بود این قطعه در ماشین آلات و موتور های مکانیکی استقبال از این قطعه کاربردی بسیار زیاد است. به همین دلیل مراکز زیادی برای فروش و پخش انواع تسمه راه اندازی شدند تا بتوانند پاسخ گوی نیاز خریداران تسمه باشند. اما با توجه به نقش حیاتی و بسیار حساسی که تسمه ها در صنعت ایفا می کنند هر مرکز ارائه خدمات تسمه نمی تواند قابل اعتماد باشد، چرا که ارائه تسمه هایی با فاصله از استاندارد ها می تواند منجر به افزایش هزینه های کارخانجات و تولید کنندگان شود.

از همین خرید تسمه باید با شناخت کامل صورت پذیرد. این شناخت هم در زمینه نوع تسمه و کاربرد ها و ویژگی های آن و هم در زمینه ارائه دهندگان تسمه باشد. سازنده ها و ارائه دهندگان تسمه، مدت فعالیت و سوابق کاری آنها می تواند نقش مهمی در انتخاب خریداران داشته باشد. گروه صنعتی آتابلت یکی از بزرگ ترین مراکز فروش تسمه در تهران ارائه دهنده انواع تسمه های غیر خودرویی می باشد.

همان طور که عنوان کردیم تسمه ها دارای کاربرد های زیادی هستند و همین موضوع موجب شده گستردگی در انواع تسمه ها وجود داشته باشد. شما می توانید در جدولی که در ادامه برای شما فراهم کرده ایم با بخشی از کاربردی ترین انواع تسمه ها آشنا شوید. اگر شما به دنبال خرید تسمه در تهران باشید باید ابتدا مهم ترین و کاربردی ترین تسمه ها را بشناسید و با معتبر ترین ارائه دهندگان تسمه در تهران آشنا شوید.

انواع تسمه

لازم به ذکر است این دسته بندی تنها به بخشی از مهم ترین و پرکاربرد ترین تسمه ها اشاره دارد. هر یک از این تسمه ها دارای مشخصات و زیر مجموعه های مربوط به خود می باشد. اگر شما قصد خرید تسمه در تهران را داشته باشید ابتدا باید تمامی مراکز خرید تسمه در تهران را شناسایی کنید. با کارشناسان و متخصصان آنها تماس بگیرید و در خصوص نوع ماشین آلات خود مشخصاتی را ارائه نمایید تا مشاوران بتوانند در ارائه انواع تسمه به شما عزیزان بهترین انتخاب را داشته باشند.

تسمه نقاله
تسمه صنعتی
تسمه یاتاقان
تسمه پلی کرد
تسمه پلی اورتان
تسمه برزنتی
تسمه شیاری
تسمه تایم

نکته : انواع مختلفی از تسمه ها مانند تسمه برزنتی، نایلونی و تسمه های نقاله حلزونی و بسیاری دیگر از انواع تسمه ها وجود دارند که ما برای درک بهتر تنها به معرفی برخی از ضروری ترین انواع آنها پرداختیم. گروه صنعتی آتابلت در تمام کشور به ارائه خدمات تسمه می پردازد. شما می توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان مشاوران ما بهره ببرید. گروه صنعتی آتابلت مرکز خرید تسمه در تهران آماده ی ارائه خدمات خود به شما همراهان عزیز می باشد.

شرایط خرید تسمه در تهران

برای خرید تسمه در تهران تنها کافیست با شرکت های ارائه دهنده خدمات تسمه تماس بگیرید. به طور معمول در تهران تمامی شرکت های فعال در حوزه تسمه از تولید کنندگان نمی باشند. تسمه ها را معمولا پس از وارد کردن بر اساس نیاز و شرایط بازار می سازند و یا تبدیل می کنند، سپس آن را در اختیار شما قرار می دهند.

قیمت خرید تسمه در تهران

هزینه های مربوط به خرید تسمه در تهران بستگی به شرایطی دارد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

1- نوع و تعداد تسمه مورد نظر برای خرید.
2- مرکزی و یا شرکتی که برای خرید انتخاب می کنید.

البته مواردی دیگر نیز می توانند در این موضوع نقش داشته باشند. اگر شرکت منتخب شما در شهر محل سکونت شما نباشد و شما اقدام به خرید از شهر های اطاف یا حتی سایر استان های دیگر کنید هزینه های مربوط به حمل بار هم به این جدول اضافه می شود. موارد دیگری هم می توانند موثر باشند اما آنچه بیش از هر چیز دیگری می توانید در هزینه های خرید تسمه در تهران تاثیر گذار باشد به همین دو عامل مربوط می شود.

تازه ها ...
ما را در سایت تازه ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : تازه ها tazeeha بازدید : 146 تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1399 ساعت: 1:52

نوار نقاله

آتابلت بزرگترین سازنده و مرکز فروش تسمه نقاله, تسمه, خرید تسمه, فروش تسمه, تسمه صنعتی, تسمه تایم, تسمه تایمینگ, انواع تسمه نقاله در ایران
جهت خرید و مشاوره با شماره های 02133980559 | 09121466526 تماس حاصل فرمائید.


فروش تسمه نقاله :  تسمه ها دارای کاربرد های متفاوتی در دنیای امروز می باشند. همین کاربرد ها موجب شده است که تسمه ها دارای انواع گوناگونی باشند و گستردگی تنوع و کاربرد باعث محبوبیت بالای این قطعات مکانیکی کاملا منعطف شده اند. قطعاتی که کار انتقال قدرت را هر یک به منظور استفاده متفاوت انجام میدهند. این تفاوت در تسمه ها هم شامل کاربرد، شکل ظاهری و هم شامل سایز و اندازه ی آنها می شود. در اقتصاد هرچه تقاضا برای خرید کالا و یا خدماتی زیاد تر شود مراکز بیشتر برای فروش شکل می گیرند. به این ترتیب افزایش رقابت مراکز فروش موجب می شود تولید کننده ها در صدد افزایش تولید و کیفیت خود بکوشند چرا که تولید کننده ها هم افزایش پیدا کرده اند. به طور معمول این انتفاق در نهایت به نفع مصرف کنندگان خواهد بود. چرا که مصرف کنندگان برای خرید معیار هایی دارند و ماکز فروش سعی بر آن دارند این معیار ها را در نظر گرفته و در اختیار مشتریان قرار دهند. یکی از انواع تسمه ها که در بازار امروز سهم زیادی از محبوبیت و تقاضا را دارد تسمه نقاله می باشد. از همین رو مراکز فروش تسمه نقاله هم بیشتر شده است. گروه صنعتی  آتابلت یکی از سازندگان و ارائه دهندهگان انواع تسمه نقاله در ایران شما را در این مطب با شرایط فروش نوار نقاله آشنا می کند.

تسمه نقاله

برای آنکه در خصوص فروش تسمه نقاله صحبت کنیم، ابتدا لازم است کمی در خصوص این تسمه آگاه شویم. تسمه نقاله یکی از انواع تسمه هایی می باشد که در بازار امروز علاوه بر شناخته شده بودن بین عموم مردم، دارای محبوبیت و تقاضای بالایی هم است. این تسمه در انتقال قدرت به جهت ایجاد جا به جایی طراحی و تولید شد. رفته رفته شرکت های تولیدی و صنایع مختلفی اقدام به تهیه و استفاده از تسمه نقاله کردند. پرا که بهره برداری از این تسمه در نهایت توانست بسیاری از غیر ممکن ها را ممکن سازد و در برخی موارد مجوب افزایش دقت در حمل کالا ها و یا اشیاء شد. تسمه نقاله البته نه تنها در صنعت و در کارخانه ها و مراکز تولیدی دیده می شود بلکه شما می توانید در بخش های مختلف نمونه هایی از آنها را ببنید. وسیله ای که به جا به جایی اجسام کمک می کند. با سرعتی قابل تنظیم و با استقامتی بالا می تواند عملیات جا به جایی اجسام کوچک و بزرگ را بر عهده بگیرد. گستردگی موارد استفاده از تسمه نقاله موجب شد تا مراکز مختلفی برای فروش تسمه نقاله شکل بگیرند. هر یک سعی بر آن دارند تا این تسمه را در شرایطی بهتر و به شکلی بهتر در اختیار مشتریان قرار دهند. این رقابت موجب پیشرفت چشم گیر نوار نقاله شد. پیشرفت هایی در ظاهر، در کارایی و همچنین در قدرت و استفامت در برابر شرایط مختلف و همچنین انواع مختلفی از آنها با جنس فلز، آهن و فولاد و حتی پلاستیک تولید شد. گروه صنعتی آتابلت یکی از اوولین و بزرگ ترین وارد کنندگان انواع تسمه و سازندگان انواع تسمه به عنوان یک مرکز بزرگ برای فروش تسمه نقاله شناخته می شود.

فروش تسمه نقاله

گروه صنعتی آتابلت مرکز فروش تسمه نقاله در ایران است. شما می توانید از طریق پل های ارتباطی مشخص شده با کارشناسان و فروشندگان ما تماس گرفته و سفارشات خود را ارسال کنید. همچنین باید بدانیم آتابلت در تمامی انواع تسمه فعالیت می کند. تسمه های خودرویی از محدود تسمه هایی هستند که در گروه صنعتی آتابلت ساخته و ارائه نمی شوند. اما در زمینه تسمه های صنعتی این شرکت با سابقه ای طولانی شرایطی را برای خرید شما عزیزان فراهم کرده است تا بتوانید در انتخاب خود برای خرید شرایط آسوده تری داشته باشید. این شرکت علاوه بر تولید ( ساخت) در زمینه فروش تسمه فعالیت دارد. فروش تسمه نقاله در فروشگاه آتابلت امکان پذیر است و شما می توانید با تنها یک تماس اطلاعات لازم را به دست آورید.

تازه ها ...
ما را در سایت تازه ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : تازه ها tazeeha بازدید : 120 تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1399 ساعت: 1:51

سندبلاست چیست؟

واژه سندبلاست (sandblast) یک واژه انگلیسی است ، معنی کامل آن عبارت است از :سند (sand) به معنی ماسه ، بلاست (blast) به معنی انفجار و پرتاب میباشد.  سندبلاست (sandblast) عبارت است از سیلیس پاشی ، ماسه  پاشی یا پرتاب ماسه و شن با فشار بسیار زیاد هوا را سندبلاست می گویند.

نوعی از ساب‌پاشی که در آن تمیزکاری سطح فلز از طریق پاشیدن جریانی پرسرعت از ماسه یا ماده ساینده دیگر صورت می‌گیرد را شن‌زنی (سندبلاست) می‌گویند.

سندبلاست چیست

شن‌زنی به این صورت است که ماسه‌های ساینده که عمدتاً از جنس سیلیس و اکسید فلزات با اندازه‌های مختلف هستند با استفاده از فشار باد کمپرسور شتاب گرفته و بر روی سطح قطعه پاشیده می‌شوند. با استفاده از شن‌زنی می‌توان عملیات زنگ‌زدایی، ماسه‌زدایی و رنگ‌برداری سطوح داخلی و خارجی قطعات یا صیقل دادن را انجام داد. تمیزکاری انواع قالبهای صنعتی، زبر کردن سطوح قطعات (با استفاده از ساینده‌های مخصوص) جهت بهینه انجام شدن عملیات لعاب‌کاری و تفلون کاری برای ماندگاری و کیفیت بهتر نیز از دیگر کاربردهای شن‌زنی است. شن‌زنی همچنین در آماده کردن سطوح قطعات جهت انجام انواع آبکاری‌های صنعتی، تزئینی یا رنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سندبلاست چیست

حک کردن نوشته و نقوش مختلف و گودبرداری یا برجسته‌کاری آن‌ها بر روی سطوح شیشه‌ای، چوبی، ام‌دی‌اف، کاشی، سرامیک و طلق که بیشتر برای انجام امور تجاری و تبلیغاتی و تزئینات دکور مورد استفاده می‌باشد، نیز از دیگر موارد کاربرد شن‌زنی است.

 

تازه ها ...
ما را در سایت تازه ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : تازه ها tazeeha بازدید : 109 تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1399 ساعت: 0:41

سندبلاست اسکلت فلزی.


سندبلاست اسکلت فیزیکی

پایه و اساس هر بنا اسکلت فلزی آن سازه می باشدو در قیاس با ساخت یک بنای ساده تکمیل یک پروژه بزرگ با تعداد بالای اسکلت های فلزی بسیار پیچیده تر است.در خصوص پیاده سازی و همچنین اجرای پروژه هایی از این دست آنچه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است مسئله بررسی و اندازه گیری های بسیار دقیق است و همچنین بررسی و انتخاب بهترین روش ها از نکات کلیدی و پایه ی اجرای این پروژه هاست.مراحل نصب و آماده سازی سطوح فلزی برای پوشش و همچنین اجرای رنگ که به طور معمول سندبلاست اسکلت فلزی را در بر میگیرند،باید بر طبق اصول و استاندارد های پیش بینی و تعریف شده باشند.پیش از بررسی سندبلاست اسکلت فیزیکی به جهت یاد آوری شما را به مطلب سندبلاست چیست راهنمایی می کنیم.

مشاهده این مطلب»»سندبلاست چیست؟

مزایای سند بلاست اسکلت فیزیکی

اصطلاح سندبلاست برای اسکلت و سازه فلزی به فرآیندی اطلاق می شود که در طی آن، سطح اسکلت فلزی در معرض ذرات ساینده پرفشار قرار می گیرد و در نتیجه زبری مشخصی برای آن ایجاد می شود که این عامل موجب اجرای بهتر رنگ برای سازه خواهد شد.ذرات ساینده متعددی برای سندبلاست اسکلت فلزی مورد استفاده قرار می گیرند که بهترین آن ها در حال حاضر، ماسه یا سیلیس دانه بندی شده هستند. بسته به نوع اسکلت فلزی، یکی از ساینده ها باید در سندبلاست اسکلت فلزی استفاده شود که انتخاب آن با نظر مهندسان انجام می شود. دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود پیمانکاران سندبلاست از این روش برای زدودن آلودگی ها و صیقلی کردن اسکلت فلزی استفاده کنند. مهم ترین مزیت های اجرای سندبلاست اسکلت فلزی عبارتند از:

سندبلاست اسکلت فلزی برای سازه های فولادی: که به تازگی ساخته شده اند و میزان مشخصی از ذرات روغن و چربی بر روی آن ها وجود دارند، کاربرد گسترده ای دارد.با اجرای سندبلاست برای یک سازه یا اسکلت فلزی، بسیاری از هزینه ها کاهش پیدا می کنند؛ استفاده مجدد از ذرات سیلیس در چند مرحله می تواند خرید سیلیس اضافی را کاهش داده و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه باشد.

با استفاده از روش سندبلاست، به نوعی سلامت فردی اپراتور سندبلاست تضمین می شود؛ در برخی موارد مشاهده شده است که اپراتور برای تمیزکاری اسکلت فلزی و زدودن آلودگی ها و ذرات روغن و چربی، از مواد شوینده و حلال های صنعتی قوی به صورت دستی استفاده می کند؛ حلال های شیمیایی از لحاظ ایمنی فردی، خطراتی را برای سلامتی فرد ایجاد می کنند زیرا اکثر آنها، فرار و اشتعال پذیرند؛ سندبلاست اسکلت فلزی تمام این مشکلات را حل می کند؛ به عبارت ساده تر می توان گفت، ذرات ساینده پرفشار، فرآیند حذف آلودگی های سطح را بدون نیاز به استفاده از حلال های آلی انجام می دهند.

روش سندبلاست اسکلت فلزی در مقایسه با سایر روش های تمیزکاری و آماده سازی سطح، سریع تر انجام می شود و لذا در وقت و زمان صرفه جویی می کند.سندبلاست قادر است تمام ذرات خارجی و آلودگی ها را که به مرور زمان در سازه های قدیمی ایجاد شده اند را به طور کامل بر طرف نماید. این روش در احیا و رنگ آمیزی اسکلت های فلزی قدیمی، کاربرد فرآوانی دارد.در روش سندبلاست اسکلت فلزی، نوع ذرات ساینده می تواند به طور انتخابی استفاده شود. این نوع مزیت از لحاظ زیست محیطی ارزش زیادی خواهد داشت.

مشاهده این مطلب»»رنگ و سندبلاست

سندبلاست اسکلت فلزی و استراکچر

در شن‌زنی سندبلاست یا همان سندبلاست معمولاً در ایران از دو نوع مواد ساینده استفاده می شود : سیلیس و مسبارهفرایندی که در آن ذرات ساینده تحت فشار هوا روی سطح قطعات فولادی پاشیده می‌شود تا برای رنگ‌کاری آماده شوند ساب‌پاشی  نام دارد.نوعی از ساب‌پاشی که در آن تمیزکاری سطح فلز از طریق پاشیدن جریانی پرسرعت از ماسه یا ماده ساینده دیگر صورت می‌گیرد را شن‌زنی(سندبلاست) می‌گویند.

شن‌زنی به این صورت است که ماسه‌های ساینده که عمدتاً از جنس سیلیس و اکسید فلزات با اندازه‌های مختلف هستند با استفاده از فشار باد کمپرسور شتاب گرفته و بر روی سطح قطعه پاشیده می‌شوند.با استفاده از شن‌زنی می‌توان عملیات زنگ‌زدایی، ماسه‌زدایی و رنگ‌برداری سطوح داخلی و خارجی قطعات یا صیقل دادن را انجام داد. تمیزکاری انواع قالبهای صنعتی، زبر کردن سطوح قطعات (با استفاده از ساینده‌های مخصوص) جهت بهینه انجام شدن عملیات لعاب‌کاری و تفلون کاری برای ماندگاری و کیفیت بهتر نیز از دیگر کاربردهای شن‌زنی است. شن‌زنی همچنین در آماده کردن سطوح قطعات جهت انجام انواع آبکاری‌های صنعتی، تزئینی یا رنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. حک کردن نوشته و نقوش مختلف و گودبرداری یا برجسته‌کاری آنها بر روی سطوح شیشه‌ای، چوبی، ام‌دی‌اف، کاشی، سرامیک و طلق که بیشتر برای انجام امور تجاری و تبلیغاتی و تزئینات دکور مورد استفاده می‌باشد، نیز از دیگر موارد کاربرد شن‌زنی است.

مشاهده این مطلب»»سندبلاست فلزات

 

تازه ها ...
ما را در سایت تازه ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : تازه ها tazeeha بازدید : 114 تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1399 ساعت: 0:40

مراحل تصفیه فاضلاب بیمارستانی

همواره استفاده از آب آشامیدنی با آب تصفیه شده برای مصرف کشاورزی و صنایع متفاوت است به عبارتی دیگر تصفیه آب برای مصارف خانگی با آب مصرفی صنایع و کارخانجات متفاوت می باشد. آب در صنایع و کارخانه ها نیز برای تولید کالا استفاده می شود و می توان گفت تا حدودی نیز اسراف می شود، آب مورد استفاده در کشاورزی و صنایع همواره با آب تصفیه شده مصرف خانگی متفاوت است.

تصفیه فاضلاب و پساب صنعتی برای مصرف دوباره بهترین روش برای استفاده از آب و جلوگیری در اسراف مصرف آب می باشد، اما برخی از فاضلاب ها مانند فاضلاب بیمارستانی بایستی حتما تصفیه شوند زیرا برای محیط زیست و انسان ها خطراتی در پی دارند و فاضلاب و پساب بیمارستانی بعد از تصفیه نیز مورد استفاده قرار نمی گیرند.

تصفیه فاضلاب بیمارستانی

به طور کلی فاضلاب خروجی از بیمارستان ها، فاضلابی است که از تمامی واحد ها مانند اورژانس، کمک های اولیه، تصفیه دارو، ICU، آزمایشگاه های بیولوژیکی و شیمیایی، رادیولوژی و … تولید می شود. این فاضلاب بر خلاف سایر فاضلاب های خانگی یا صنعتی، حاوی مواد مقادیر زیادی از مواد شیمیایی و آلودگی های میکروبی است.

مواد شیمیایی موجود در این فاضلاب شامل آنتی بیوتیک ها، ترکیبات ضدعفونی کننده و ترکیبات دارویی دیگر می باشد. تخلیه فاضلاب بیمارستان به آب های سطحی می تواند بر روی حیات آبزیان آثار مخربی بگذارد. همچنین این فاضلاب می تواند خطرات زیادی را برای انسان و محیط زیست ایجاد نماید. زیرا در صورت عدم تصفیه می تواند آب های سطحی و زیرزمینی را نیز آلوده نماید.تصفیه فاضلاب بیمارستانی نیز مانند سایر فاضلاب ها شامل مراحلی است که به طور کلی به ۴ بخش تقسیم می شود.

مراحل تصفیه فاضلاب بیمارستانی

1.         پیش تصفیه

2.         تصفیه اولیه

3.         تصفیه ثانویه

4.         تصفیه ثالثیه

5.         تصفیه پیشرفته

پیش تصفیه فاضلاب

در این مرحله از تصفیه فاضلاب موادی از قبیل تکه های پارچه و جامدات بزرگ حذف می شوند. حذف این مواد از آسیب رسیدن به تجهیزات جلوگیری می نماید. جامدات ریز و دانه ای نیز (در صورت وجود) توسط دانه گیر حذف می شوند.

تصفیه اولیه فاضلاب بیمارستانی

در این مرحله جداسازی فیزیکی جامدات و ذرات روغن و چربی انجام می گیرد. در واقع بعد از گذر از زلال ساز اولیه، فرصت ته نشینی جامدات ذره ای فراهم می شود. همچنین مواد سبکی که قابلیت ته نشینی ندارند بر روی سطح می آیند و توسط یک کفاب روب (Skimmer) جمع می شوند. مواد ته نشین شده در این مرحله، لجن اولیه را تشکیل می دهند.

تصفیه ثانویه فاضلاب بیمارستانی

در این مرحله، تصفیه بیولوژیکی انجام می گیرد. میکروارگانیسم ها در این مرحله مواد محلول و کلوئیدی را تجزیه می کنند. عملیات تصفیه بیولوژیکی توسط میکروارگانیسم ها انجام می گیرد. به منظور تامین اکسیژن مورد نیاز در این مرحله، از هواده ها استفاده می شود. لجن تشکیل شده در این مرحله لجن ثانویه نامیده می شود. می توان گفت در این واحد، حدود ۹۰% جامدات غیر آلی حذف می شوند. به دلیل آلودگی میکروبی فاضلاب بیمارستانی، تصفیه لجن خروجی از تصفیه خانه آن اهمیت زیادی دارد.

تصفیه ثالثیه

این مرحله آخرین مرحله از فرآیند تصفیه فاضلاب است و در این مرحله جامدات معلقی که در مراحل قبل و عوامل بیماری زا که طی تصفیه بیولوژیک حذف نشده اند، حذف می گردند. این مرحله گندزدایی نامیده می شود.می توان از گندزدایی شیمیایی یا فیزیکی استفاده نمود. روش هایی مانند ازن زنی، کلر زنی و UV مورد استفاده قرار می گیرند. تصفیه فاضلاب بیمارستانی همواره ضروری و مورد اهمیت بوده است. زیرا آلودگی های آن تهدیدی جدی برای حیات انسان و سایر جانداران تلقی می گردد.

 

تازه ها ...
ما را در سایت تازه ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : تازه ها tazeeha بازدید : 116 تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1399 ساعت: 0:37

دیفیوزر دیسکی

یکی از انواع دیفیوزر ها، دیفیوزر دیسکی می باشد که در تصفیه آب و فاضلاب کاربرد بسیاری دارد، دیفیوزر های دیسکی یا به اصطلاح بشقابی در سیستم های تصفیه فاضلاب، استخرهای پرورش ماهی و ... استفاده می شود، دیفیوزر های دیسکی در دو نوع دیفیوزر حباب درشت و دیفیوزر حباب ریز تولید می شود، دیفیوزر های حباب درشت ضریب انتقال کمتری نسبت به دیفیوزر های حباب ریز دارند. اما به طور کلی می توان گفت یکی از پر کاربردترین دیفیوزر ها برای هوادهی آب و فاضلاب در روش هوادهی عمقی، دیفیوزر های حباب ریز می باشند که دارای ضریب انتقال اکسیژن بالاتری نسبت به دیفیوزر های حباب درشت می باشند. هر دیفیوزر با توجه به سایز تولیدی دارای ظرفیت هوادهی مشخصی می باشد.

در پروسه ‌های هوازی یکی از ارکان مهم، انتخاب پخش کننده‌ های هوا (دیفیوزر) می‌باشد. در روش‌ هوادهي عمقي به منظور انتقال و تزريق مناسب هوا به آب يا فاضلاب استفاده از دیفیوزر ها به دليل توليد حباب هاي ريز توصيه مي‌شود. هر قدر حباب ‌هاي هوا كوچكتر باشند، راندمان انتقال اكسيژن به آب به دلیل افزایش سطح تماس بيشتر خواهد بود.

مزایای دیفیوزرها

•           روش نصب آسان

•           ایجاد افت فشار ناچیز

•           مقاومت بالا نسبت به خوردگی

•           به علت ایجاد حباب‌های ریز سرعت انتقال و جذب اکسیژن بسیار بالاست.

•           حداقل مصرف انرژی

•           بدون مشکل گرفتگی

•           طول عمر بالا

شرایط نگهداری دیفیوزر ها

قابل توجه است که دیفیوزرها میبایستی تا قبل از نصب در پروژه و محیط کار در محلی تاریک و خشک نگهداری شود و نباید در تماس با هوای آزاد، خاک و علی الخصوص نور آفتاب قرار گیرند.اشعه UV آفتاب اثر کاملا تخریبی بر روی ممبران دیفیوزرها دارد و خاصیت ارتجاعی را در ممبران (لایه غشایی لاستیکی) از بین می‌برد. بر اساس استاندارد و تحقیقات ، نور آفتاب، گرما، گرد و خاک و غبار، یخ زدگی عامل اصلی آسیب رسان به لاستیک به کار رفته در ممبران دیفیوزر می‌باشد.

لذا تا قبل از نصب از رها کردن دیفیوزرها در محل پروژه و استخرها بدون آبگیری جدا اجتناب نموده و در صورت نصب در محل، تا زمان آبگیری با پارچه‌های مخصوص و یا صفحه های عایق در برابر نور آفتاب (اشعه UV) و گرد خاک پوشانده شوند. پیشنهاد میگردد با پارچه تارپولين (پارچه های ضد آب) پوشانده‏ شود. توجه داشته باشید تا قبل از نصب در محیط و فضای‌های خارجی، دیفیوزرها در انبار با شرایط ذکر شده نگهداری گردد و این زمان متجاوز از یک سال نباشد.

نگهداری و شستشوی دوره ای دیفیوزر ها

دیفیوزرها جهت استفاده بهینه و طولانی مدت باید در زمان های مشخص مورد رسیدگی و سرویس دوره ای قرار گیرند، که برای این منظور پیشنهاد می شود که کلیه سیستم های هوادهی غیر فعال گردیده و استخرها تخلیه شوند تا دیفیوزرها جهت شستشو و بازبینی در دسترس باشند.

موثرترین روش  پاکسازی رسوبات و جرمهای روی دیفیوزرها، اسید شور کردن است، که اسید مورد استفاده در شستشوی دیفیوزرها، اسید فرمیک می‌باشد. جهت باز کردن منافذ عبور هوا از روی ممبران ‌ها ابتدا به آرامی با استفاده اسفنج ، ابر یا برس بسیار نرم روی ممبران ها را شستشو داده و سپس از واترجت برای تکمیل شستشویی لایه بیرونی دفیوزرها استفاده نمایید،  پس از شستشویی لایه بیرونی ممبران ها، برای تکمیل فرآیند جرم زدایی از محلول اسید فرمیک استفاده کنید.در سیستم هوادهی بعد از بلوئر، جهت تزریق اسید می‌بایست یک ورودی و درپوش طراحی نمود، در ضمن باید از مقاومت اتصالات، شیر ها و سیستم انتقال هوا در برابر اسید اطمینان حاصل گردد.

در مرحله بعد، اسید فرمیک با غلظت ٨۵% به درون سیستم هوادهی تزریق شده و پس از بستن درپوش تزریق اسید سیستم هوادهی روشن می‌نماییم تا اسید از دیفیوزرها تخلیه گردد (حداکثر زمان هوادهی از نیم ساعت بیشتر نباشد). از استفاده کردن هر نوع ماده شیمیایی به غیر از اسید فرمیک باعث آسیب جدی و از بین رفتن ممبران دیفیوزر می‌گردد.

حتما توجه داشته باشید که در زمان طراحی و نصب می‌بایست از تمیز بودن و پاک کردن تمام لوله ها، اتصالات و تمام سیستم هوادهی اطمینان حاصل نمود و قبل از نصب دیفیوزرها تمام خطوط انتقال بدون کوچکترین ذره خاک و براده باشد.برای بالابردن بازدهی و طول عمردیفیوزرها، تاکید می‌گردد، دو بار در سال فرآیند تمیز کاری و اسید شوری انجام شود.سرویس منظم، فشار هوادهی دقیق و نگهداری اصولی از دیفیوزرها عمر ممبران یا لایه قشایی را بالا برده و از خارج شدن محصول از شرایط گارانتی جلوگیری می‌نماید.

           

تازه ها ...
ما را در سایت تازه ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : تازه ها tazeeha بازدید : 138 تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1399 ساعت: 0:30

دیفیوزر حباب ریز

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین وسیله ها در حوزه تصفیه  آب و فاضلاب دیفیوزر ها می باشند که انواع متفاوتی دارند و هر کدام کاربرد خاصی دارند. به عبارت کلی دیفیوزرها به دلیل هوارسانی در تصفیه فاضلاب صنعتی و بهداشتی تاثیر بسزایی دارند زیرا باکتری های موجود در فاضلاب برای تجزیه آلودگی فاضلاب نیاز به اکسیژن دارند و این اکسیژن توسط دیفیوزر های هوادهی تامین می شود.

 

دیفیوزر دیسکی حباب ریز یکی از پرکاربرد ترین دیفیوزر ها می باشد. دیفیوزر های دیسکی با توجه به هوادهی که دارند به دو نوع دیفیوزر دیسکی حباب ریز هوادهی و دیفیوزر دیسکی حباب درشت هوادهی تقسیم می شوند که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. دیفیوزر های حباب ریز مزایای فراوانی همچون طول عمر بالا، روش نصب آسان، ایجاد افت فشار ناچیز، مقاومت بالا، بدون مشکل گرفتگی، سرعت انتقال و جذب اکسیژن بالا دارند.

 

نقش هوادهی در تصفیه فاضلاب

فرآیند تصفیه آب و فاضلاب شامل مراحل مختلفی است به عبارتی دیگر در تصفیه فاضلاب یکی از مهم ترین واحدها که نقش مهمی در تصفیه ایفا می‌کند واحد هوادهی می‌باشد. در این حوضچه باکتری های هوازی غالب می‌گردند این باکتریها جهت تصفیه نیاز به اکسیژن دارند بخشی از اکسیژن از طریق هوا و لایه های سطحی در فاضلاب تأمین می‌گردد ولی در صورت بالا بودن میزان دبی فاضلاب و بارآلی نیاز به تجهیزات جانبی جهت تأمین اکسیژن می‌باشد.

 

دیفیوزر های حباب ریز در حوزه پرورش ماهی و آبزیان به کار می رود، به وسیله طراحی و اتصال دیفیوزر ها در کف حوضچه پرورش آبزیان، لوله کشی مناسب از طریق بلوئر (پمپ دمنده هوا ) هوای در نظر گرفته شده طبق پارامتر های مختلف ظرفیت هوادهی دیفیوزر – نوع دیفیوزر (حباب درشت – حباب ریز ) - مقدار اکسیژن لازم برای حوضچه – مدل دیفیوزر ) در حوضچه پرورش ماهی تزریق میشود .

 

نگهداری دیفیوزرهای دیسکی

دیفیوزرها جهت استفاده بهینه و طولانی مدت برای استفاده بهتر باید در بازه های مشخصی رسیدگی و سرویس شوند که برای این منظور پیشنهاد می گردد که کلیه سیستم های هوادهی غیر فعال گردیده و استخرها تخلیه شوند تا دیفیوزر جهت شستشو و بازبینی در دسترس باشند .

 

موثرترین روش پاکسازی رسوبات و جرمهای روی دیفیوزر، اسید شور کردن است ، که اسید مورد استفاده در شستشوی دیفیوزر، اسید فرمیک می‌باشد. جهت باز کردن منافذ عبور هوا از روی ممبران‌ دیفیوزرها ابتدا به آرامی با استفاده از اسفنج ، ابر یا برس بسیار نرم روی ممبران ها را شستشو داده و سپس از واترجت برای تکمیل شستشویی لایه بیرونی دیفیوزر استفاده کنید پس از شستشویی لایه بیرونی ممبران های دیفیوزر ، برای تکمیل فرآیند جرم زدایی از محلول اسید فرمیک استفاده کنید.

 

دیفیوزر حباب درشت

این مدل دیفیوزر بر خلاف دیفیوزر های با ممبران ساده در برابر فرسودگی مقاومت خود را نشان میدهد ، دیگر مزیت های دیفیوزر با ممبران سخت میتوان به طول عمر بسیار بالای دیفیوزر های ساخت ایران برای استفاده در محیط اسیدی و شرایط سخت اشاره کرد .

 

دیفیوزر های هوادهی

یکی از انواع دیفیوزرها نوع هوادهی می باشند، دیفیوزر های هوادهی عموما از جنس غشایی و یا ممبرانی هستند که برای تولید اکسیژن و انجام هوادهی در سیستم های تصفیه آب ، تصفیه فاضلاب ، استخر های پرورش ماهی مورد استفاده قرار می گیرد . دیفیوزرها بر اساس نوع جنس و ساختاری که دارند سبب تولید حباب های ریز و یا درشت می گردند .دیفیوزرهای هوادهی به صورت های دیسکی ، لوله ای و صفحه ای تولید می گردند که باعث تولید و انتقال بیشتر و یکنواخت اکسیژن می گردند .

 

کلیه پروسه های تصفیه فاضلاب که دارای سیستم های هوادهی عمقی می باشند به منظور ایجاد حباب های متحدالشکل و اکسیژن رسانی متناسب به تمامی نقاط مخازن هوادهی فاضلاب از تجهیزات حباب ساز بنام دیفیوزر استفاده می نمایند.

 

انواع دیفیوزرها

دیفیوزرها با توجه به کاربردهای متفاوت انواع  متفاوتی دارند که به شرح زیر است:

 

دیفیوزرهای حباب درشت حباب های درشت هوا

دیفیوزرهای حباب ریز ممبرانی Fi

دیفیوزرهای حباب ریز ممبرانی تیوپی زیبا حباب لوله

دیفیوزرهای حباب ریز ممبرانی دیسکی

دیفیوزرهای حباب ریز حباب هوا زیبا

دیفیوزرهای حباب ریز مطبق ( برجی)

تازه ها ...
ما را در سایت تازه ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : تازه ها tazeeha بازدید : 125 تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1399 ساعت: 0:28

دیفیوزر هوادهی

شرکت فراز تصفیه با 25 سال تجربه در صنعت آب و دیفیوزر دیسکی, دیفیوزر هوادهی, دیفیوزر حباب ریز, دیفیوزر لوله ای, پکیج تصفیه فاضلاب و اجرای پروژه های متعددی را با روش های مختلف تصفیه فاضلاب از قبیل IFAS, MBBR, RBC و ... در نقاط مختلف کشور اجرا نموده است .

 

•           دیفیوزر دیسکی در تصفیه آب و فاضلاب و استخرهای پرورش ماهی در دو نوع دیفیوزر حباب درشت و حباب ریز تولید می شوند.

•           دیفیوزر دیسکی

•           دیفیوزر دیسکی حباب درشت  به منظور اختلاط موثر در حوضچه های متعادل سازی کاربرد دارد . اگر چه به این طریق هوادهی هم در داخل مایع انجام می پذیرد ولی به منظور هوادهی موثرتر پیشنهاد می گردد در حوضچه های هوادهی و مخازن پرورش ماهی از انواع دیفیوزر های حباب ریز OXYaeroTM  ( دیفیوزر دیسکی  – دیفیوزر لوله ای ) استفاده گردد .

•           دیفیوزر دیسکی

•           به طور کلی به دیفیوزری با سایز حباب بین 3 تا 50 میلیمتر دیفیوزر هوادهی حباب درشت میگویند. از دیفیوزر حباب درشت بیشتر در مواردی که نیاز به تلاطم و اختلاط نیاز است مانند مخازن متعادلسازی و … استفاده می شود. همچنین از این دیفیوزرها می توان برای اختلاط و به هم زدن و جلوگیری از ته نشینی مواد و همگن سازی محلول استفاده کرد.

•           دیفیوزرهای های حباب درشت اغلب از جنس پلی پروپلین و پی وی سی به شكل های بشقابی ساده و سوپاپی و یا قارچی قابل عرضه می باشند.

•           مشاهده بیشتر این مطلب » تصفیه فاضلاب

•           دیفیوزر های حباب درشت ضریب انتقال کمتری نسبت به دیفیوزر های حباب ریز دارند.

•           در روش هاي هوادهي عمقي به منظور انتقال و تزريق مناسب هواي فشرده به آب يا فاضلاب استفاده از افشانك ها یا دیفیوزرهای هوادهی به دليل توليد حباب هاي بسيار ريز توصيه مي شود .

•           هر قدر حباب هاي هوا كوچكتر باشند، راندمان انتقال اكسيژن به آب به دلیل افزایش سطح تماس بيشتر خواهد بود. افشانك ها بسته به نوع كاربرد و اندازه روزنه ها در انواع حباب ريز و حباب درشت موجود مي باشند .

•           اما برای استفاده از سیالات با چسبدگی بالا دیفیوزر حباب درشت مناسب می باشد .

•           دیفیوزر دیسکی

•           در بسیاری از موارد بدلیل نیاز به اختلاط و تلاطم بیشتر به ویژه درحوضچه های متعادل سازی فاضلاب استفاده از دیفیوزر حباب درشت (coars bubble) ترجیح داده می شوند.

•           این دیفیوزرها قابلیت اختلاط شدیدتر جهت و تعلیق رسوبات و لجن های غلیظ را دارا می باشند.

•           این مدل از دیفیوزر هوادهی حباب درشت برای مخلوط کردن اکسیژن بسیار مناسب است و برای تصفیه فاضلاب با حجم بالای ذرات جامد نیز موثر عمل میکند.

•           دیفیوزرهای دیسکی در سایزهای مختلف تولید می شوند.

•           دیفیوزر دیسکی

•           هر دیفیوزر بسته به سایز تولیدی دارای ظرفیت هوادهی مشخصی می باشد.

•           این دیفیوزرها هوای تولیدی توسط بلوئر هوادهی را تزریق می کنند. دیفیوزرهای اکولوژیک(ecologix) دارای بالاتریت کیفیت ممبران بوده و همچنین بدلیل دارا بودن شیر یکطرفه امکان برگشت هوا به داخل خط لوله امکان ندارد.

•           دیفیوزر سایز ۱۲ اینچ اکولوژیک حباب ریز بوده و برای استخرهای هوادهی عمقی ضریب انتقال اکسیژن با لایی دارد.

•           همچنین دیفیوزر مدل حباب درشت اکولوژیک که snap cap نامیده می شود جهت مخازن متعادلساز و هاضم لجن کاربرد وسیعی دارد.

 

جدول مشخصات دیفیوزر های حباب درشت  OXYaeroTM :

pH        4 ~ 10

Membrane Diameter (mm)        270

Diffuser Body    PP / ABS

Connection Size 1 ” , ¾”

Operating Temperature of Membrane    40  °C

Area of Influence Zone  4 m2

Optimum Airflow ( Nm3/hr)       15

Maximum Airflow (Nm3/h)        30

Head Loss ( Cm Wc )      12

Bubble Size ( mm )        4 ~ 5

تازه ها ...
ما را در سایت تازه ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : تازه ها tazeeha بازدید : 122 تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1399 ساعت: 0:27

تصفیه فاضلاب صنعتی

همواره تصفیه آب و فاضلاب فرایندی مهم و کاربردی است که سبب می شود آلودگی ها و میکروب های آب از بین رفته و آب زلال و پاکیزه برای مصارف خانگی، مصارف صنعتی، کشاورزی و ...  استفاده شود. روش و پکیج تصفیه فاضلاب برای هر نوع فاضلابی متفاوت است به عبارتی روش های تصفیه فاضلاب صنعتی با تصفیه فاضلاب بیمارستانی یا فاضلاب خانگی متفاوت است.

فاضلاب صنعتی

به طور کلی به فاضلابی که از صنایع و کارخانه ها تولید می گردد فاضلاب صنعتی گفته می شود که این فاضلاب بر اساس نوع محصول تولیدی دارای کیفیت و کمیت مختلفی است. در همه صنایع مانند صنایع غذایی، صنایع پوشاک، صنایع تولیدی مواد شیمیایی و … از آب به منظور تولید محصولات استفاده می شود که درصد زیادی از این آب تبدیل به فاضلاب شده و نیاز است که قبل از تخلیه به محیط زیست توسط پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی،تصفیه شود.

فاضلاب صنعتی در دسته فاضلاب های خطرناک دسته بندی می گردد، به طور مثال در صنایع فلزی، فرآیند تولید یا پوشش قطعات فلزی، فاضلاب حاوی مقادیر زیادی فلزات سنگین از قبیل مس، کادمیوم، نقره، جیوه، کرم و یا نیکل است که این عناصر از خطرناک ترین عوامل آلاینده محسوب شده و اثرات ژنتیکی و سرطانزائی آن ها به اثبات رسیده است و یا در صنایع لبنی مقدار زیادی چربی های محلول از بخش های مختلف واحد تولید وارد فاضلاب شده و لزوماً بایستی با روش های مخصوص جداسازی و حذف گردد.

انواع آلودگی در فاضلاب صنعتی

آلودگی ها و ناخالصی های که در فاضلاب صنعتی وجود دارند را می توان به دو دسته کلی آلاینده های آلی و آلاینده های غیر آلی یا معدنی تقسیم بندی کرد که هر کدام شامل مواد و پساب های خاصی هستند که در ادامه به مهم ترین آن ها اشاره می کنیم:

آلاینده های آلی

فنول ها، نونیل فنول، فنول های کلردار، رنگ های آزو، فتالیک استر، هیدروکربن های نفتی، حشره کش ها، آلاینده های آلی پایدار یا POPها، قندها، روغن ها و چربی ها، پروتئین ها، شوینده ها، اسیدهای آلی و ...

آلاینده های غیر آلی

فلزات سنگین غیر قابل تجزیه ای به شدت سمّی مثل آرسنیک، نیکل، کروم، سرب، جیوه، کادمیم، اسیدهای معدنی، سولفید هیدروژن، فسفات ها، نیتریتها، کاتیون ها، مواد قلیایی و غیره.

مواد شیمیایی: فاضلاب صنایع شیمیایی عمدتاً از صنایع پتروشیمی، صنایع شیمیایی زغال سنگ، صنایع اسید و قلیایی، صنایع کود شیمیایی، صنایع پلاستیک، صنایع دارویی، صنایع رنگ، صنایع لاستیکی و سایر فاضلاب صنعتی حاصل می شود.

مواد چاپ و رنگرزی: صنعت چاپ و رنگرزی مقدار زیادی پساب تولید می کند و معمولاً برای هر تن چاپ و رنگرزی ۱۰۰ تا ۲۰۰ تن آب مصرف می کند. 90 درصد فاضلاب صنعتی به عنوان فاضلاب چاپی و رنگرزی تخلیه می شوند.

مواد مربوط به کاغذ: فاضلاب صنعت کاغذ عمدتاً از دو فرآیند تولید خمیر و تولید کاغذ در صنعت کاغذ حاصل می شود. فرآیند جداسازی الیاف از مواد اولیه گیاهی برای ساخت پالپ است که سپس سفید می شود. تهیه کاغذ، رقیق کردن، شکل دادن، فشار دادن و خشک کردن خمیر برای تهیه کاغذ است. هر فرآیند مقادیر زیادی فاضلاب صنعتی را تخلیه می کنند.

اهمیت تصفیه فاضلاب صنعتی

تصفیه فاضلاب صنعتی در طی سالیان اخیر پیشرفت های بسیار چشمگیری داشته و از سیستم سنتی و ناکارآمد دفع مستقیم پساب به محیط و دفن آن ها وارد مرحله چشمگیر تصفیه پساب صنعتی در محل و سپس ترکیب آن با فاضلاب شهری برای تصفیه بیشتر به منظور دستیابی به راندمان ۹۹% رسیده است. این سرمایه گذاری های عظیم برای پیشرفت در این تکنولوژی ها قطعاً با اهدافی همراه بوده است که اهمیت تصفیه فاضلاب صنعتی را نمایان می کنند:

•تصفیه فاضلاب صنعتی با سیستم نوین، به شدت از تأثیر زیاد مواد شیمیایی و سمّی تولید شده بر روی محیط زیست می کاهد.

•هدر رفت آب به دلیل آلوده شدن با مواد بسیار خطرناک به شدت کاهش پیدا می کند یا حتی حذف خواهد شد و به خصوص برای شرایط کنونی که دنیا با بحران منابع آب زیرزمینی روبروست فوق العاده است

•مواد شیمیایی خطرناکی که به راحتی می توانند جانداران زیستگاه های مختلف را از بین ببرند وارد چرخه اکوسیستم نمی شوند

•تصفیه لجن تولید شده، متان به عنوان سوخت و کود برای صنایع کشاورزی تولید کند

•با کمک تکنولوژی های موجود هزینه های جانبی به شدت کاهش پیدا می کند

•از شیوع بیماری های جدید و خطرناک جلوگیری می کند

•بخشی از آب تصفیه شده را دوباره می توان وارد چرخه تولید و صنایع کرد.

تازه ها ...
ما را در سایت تازه ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : تازه ها tazeeha بازدید : 111 تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1399 ساعت: 0:26

پکیج تصفیه فاضلاب

پکیج تصفیه فاضلاب در واقع یک محفظه قابل حمل (پورتال) دفنی یا اکسپوز است که با کمک گرفتن از بلوئرها، دیفیوزرها، لوله کشی های انتقال فاضلاب، کلر زن، واحد های انعقاد، ته نشینی و زلال سازی سعی در تصفیه فاضلاب بمنظور استفاده مجدد از پساب می نماید و یک تصفیه خانه کامل با تمام واحدهای فرآیندی در ابعاد کوچک است.

 

میتوان به این صورت نیز تعریف کرد که پکیج تصفیه فاضلاب واحد پیش ساخته‌ای است که جهت تصفیه فاضلاب تولیدی اجتماعات کوچک و یا واحدهای صنعتی و بهداشتی و درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد از آنجا که این سیستم‌ها دارای تمامی واحدها و تجهیزات مورد نیاز جهت تصفیه هستند، به آنها پکیج تصفیه فاضلاب گفته می‌شود.

 

واحدهایی که در یک تصفیه خانه کامل وجود دارد شامل مخزن هوادهی، مخزن ته نشینی، مخزن تماس کلر، مخزن ذخیره لجن و ... است که این واحدها در پکیج تصفیه فاضلاب نیز وجود دارد.

 

پکیج تصفیه فاضلاب با استفاده از تکنولوژی های مدرن به منظور تصفیه فاضلاب های شهرک های مسکونی، بیمارستان ها، کارخانجات و … و استفاده مجدد به ویژه مصارف کشاورزی و آبیاری فضای سبز بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی برای تصفیه فاضلاب و پساب تولیدی حاصل از شستشو و نظافت در مجتمعات مسکونی و اداری و...میباشد.

 

جنس ساخت پکیج تصفیه فاضلاب از دو نوع فلزی و بتنی میباشد که نوع فلزی آن به دلیل هزینه کمتر در راه اندازی و راهبری و قابلیت جابجایی آن در صورت لزوم، از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

 

لزوم استفاده از سیستمهای تصفیه فاضلاب

تصفیه فاضلاب یکی از مهمترین پارامترهایی است که به جبران کمبود منابع آبی در کشورهای مختلف با توجه به بحران جهانی آب کمک می کند.

آب برگشتی از منابع تولید پساب فاضلاب که توسط پکیج تصفیه فاضلاب به چرخه مصرف باز می گردد را می توان مجددا در چرخه تولید مورد استفاده قرار داد.

این سیستم های تصفیه به انواع انسانی، بهداشتی و صنعتی تقسیم می شوند که نوع آن بستگی به نوع فاضلاب خروجی از منبع تولید آن را دارد.

اجزای پکیج تصفیه فاضلاب

اجزاء مشترک پکیج های فاضلاب اعم از پکیج فاضلاب انسانی، فاضلاب بهداشتی، فاضلاب صنعتی و … عبارتند از :

 

واحد آشغالگیری و دانه گیری تصفیه خانه فاضلاب

بخش متعادل سازی و تنظیم جریان ورودی به پکیج

ایستگاه پمپاژ یکنواخت فاضلاب

واحد کنترل pH

واحد بیولوژیکی (هوازی با غیر هوازی)

سیستم هوادهی از طریق بلوئرها و دیفیوزرها

مخزن ته نشینی توده های بیولوژیکی

واحد ذخیره و هاضم لجن

قسمت ضدعفونی از طریق نصب کلریناتور و یا ازن ژنراتور

واحدی بمنظور کنترل بخش های مختلف الکتریکی از طریق نصب تابلو کنترل

پکیج تصفیه فاضلاب و انواع آن

پکیج تصفیه فاضلاب به نوعی از سیستم های تصفیه فاضلاب اطلاق می گردد که تمامی واحدها و تجهیزات، مجتمع در یک پکیج به صورت پیش ساخته اجرا می گردد. این پکیج ها بر حسب متریال به سه دسته تقسیم می گردد:

 

    پکیج تصفیه فاضلاب فلزی با پوشش اپوکسی

    پکیج تصفیه فاضلاب پلی اتیلنی

    پکیج تصفیه فاضلاب کامپوزیتی

مزایای استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب

    دارا بودن قابلیت حمل و جابجایی

     قابل ارتقاء بودن در صورت تغییرات

    شکل ظاهری مناسب و حجم کم

    سهولت بهره برداری و نگهداری

    مصرف انرژی پایین تر نسبت به تصفیه خانه بتنی

    دارا بودن تمام واحدها و تجهیزات مورد نیاز برای تصفیه فاضلاب

 

انواع فاضلاب

فاضلاب بهداشتی

به فاضلاب خروجی از منازل مسکونی، مراکز اداری و تجاری، بیمارستان ها و …فاضلاب بهداشتی یا انسانی می گویند.

 

 فاضلاب صنعتی

به فاضلاب حاصل فعالیت مراکز صنعتی، کارخانجات، پالایشگاه ها، نیروگاه ها و … فاضلاب صنعتی تلقی می شود.

 

 

 

تقریبا در تمامی موارد بار آلی و آلایندگی فاضلاب صنعتی بسیار بالاتر از فاضلاب بهداشتی می باشد.

 

همچنین مکانیزم انتخاب نوع فرایند تصفیه فاضلاب به نوع فاضلاب ورودی به دستگاه وابسته است.

 

معمولا برای تصفیه فاضلاب بهداشتی از فرآیندهای بیولوژیکی هوازی استفاده می شود.

 

برای تصفیه فاضلاب صنعتی به دلیل بار آلی بالاتر ترکیبی از فرآیند هوای بیولوژیکی هوازی و بیهوازی، شیمیایی و فیزیکی استفاده می شود.

 

 پکیج های تصفیه فاضلاب بهداشتی - انسانی

پرکاربرد ترین دستگاه در تصفیه پسابهای صنعتی ، بیمارستانی ، مجتمع های مسکونی ، اداری و ... می باشد .

پکیج های تصفیه فاضلاب اعم از انسانی و یا بهداشتی و یا حتی صنعتی سیستم هایی هسستند با جنس بدنه فلزی ، پلی اتیلنی و یا کامپوزیت که بواسطه تجهیزات خاصی مورد استفاده درون آنها و طراحی دقیق توانایی دارد فاضلاب جامد و مایع خارج شده از مجتمع های مسکونی ، واحدهای بهداشتی و ... را تصفیه نمایند و جهت استفاده مجدد در اختیار کارفرما قرار دهند.

با همکاری دقیق تجهیزات ته نشینی ، هوادهی و گندزدایی درون این پکیج ها ، کارفرما قادر خواهد بود آبی بدون رنگ و بدون بو از قسمت انتهایی دستگاه تحویل بگیرد .

  پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی

از عوامل ایجاد کننده های تصفیه فاضلاب صنعتی و پساب آنها می توان از واحد های صنعتی و پساب ناشی از تولیدات کارخانجات صنعتی نام برد.

یکی از پر استفاده ترین روشهای تصفیه فاضلاب صنعتی استفاده از پکیج های تصفیه فاضلاب صنعتی می باشد.

یکی از عمده ترین مشکل های صنایع صنعتی استاندارد خروجی فاضلاب می باشد که با توجه به خروجی فاضلاب از پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی در مقاسیه با سایر روش ها شرکت های سازنده را مجاب به تولید این نوع سیستم نمود و از سویی کارخانجاتی که با اینگونه آلایندها سرو کار دارند را مجاب به استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی نموده است.

فاضلاب های تولید شده در صنایع مختلف عمدتا به دو دسته جدا از هم تقسیم می شوند :

    فاضلابهای با خاصیت بیو شیمایی که تشکیل دهنده اجزای آنها اصولا مواد عالی تجزیه پذیر بوده که در صنایع غذایی,دامداری,.فاضلاب های بهداشتی,رستورانها,آشپزخانه ها می باشند.

    فاضلابهای شیمایی که اجزای تشکیل دهنده آنها عموما مواد شیمیایی تجزیه ناپذیر می باشند که عمدتا در صنایع پتروشیمی,پالایشگاه,نساجی,صنایع فولاد,سیمان, می باشند .

تازه ها ...
ما را در سایت تازه ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : تازه ها tazeeha بازدید : 119 تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1399 ساعت: 0:25

مزوتراپی در کرج

جوانسازی پوست اولین مرحله برای رفع چین‌ و چروک و آسیب‌های پوستی است و زمانی که پوست چروک می‌شود، در اصل زیر پوست خالی و پوست دچار شکستگی می‌شود که برای درمان باید بتوان تا حدی چروک‌ها را پر کرد. در این وضعیت استفاده از کرم‌ها و درمان‌های موضعی قادر به کم‌ کردن عمق چروک نیستند و فقط می‌ توانند از ایجاد چروک‌های جدید جلوگیری کنند. برای رفع چروک‌های به‌ وجود‌آمده نیاز به درمان‌های سریع و تهاجمی‌تری مانند اعمال جراحی است.

برای حفظ جوانی و شادابی پوست، دو راه کلی وجود دارد و جز این دو هم راهی نیست.

•               از پوست خود مراقبت کنید و پیری را به تعویق بیندازید. (پیشگیری)

•               با استفاده از روش‌های درمانی، نشانه‌های پیری را درمان کنید. (درمان)

امروزه جوانسازی پوست در کرج با لیزر یکی از تکنیک های پرطرفدار نزد مردم به ویژه خانمها است. لیزر پوست در اصل تلنگری به سلول‌ها است تا آن‌ها را وادار به کلاژن‌ سازی کند. در استفاده از این روش که می تواند یکی از بهترین و موثرترین روش های جوانسازی پوست باشد علاوه بر پرداخت هزینه و قیمت جهت جوانسازی پوست خود عمل باید طی این دوره از درمان‌های پایه‌ای اضافی مانند استفاده از انواع کرم‌ها هم کمک گرفت.

اکثر افراد نگران چین و چروک های پوست خود به دلیل افزایش سن هستند روش های زیادی برای حل این مسئله وجود دارد از قبیل لایه برداری شیمیایی, میکرودرم, لیزر و… اما یکی از بهترین روش های موجود برای افراد که اولین بار استفاده شد هایفوتراپی میباشد که در سال 2009 مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار گرفت. به کمک هایفوتراپی یا  هایفو که روش خارق العاده ایست که باعث سفت شدن پوست میشود و میتوان با کمک امواج و فرکانس های بالا به جوانسازی پوست دست یافت.

تزريق ژل

 

که از دیگر روشهای جوانسازی میتوان به جوانسازی پوست در کرج به روش ژل اشاره کرد که اگر افراد از ژل‌ های طبیعی‌ تر مانند کلاژن‌ و اسید هیالورونیک به جای ژل پلی‌آکریل آمید یا اینترفال استفاده کنند هم از نظر هزینه تقریباً با مزوتراپی برابر است و نکته مهم در این روش این اسن که در این نوع درمان‌ها فقط نقاط خاصی مانند خط لبخند (خط نازولبیال) پر شده است، در حالی ‌که در مزوتراپی کل صورت (پیشانی، دور چشم، خط لبخند، کنار چانه و غیره) پوشش داده می‌شود و به دلیل این همگونی نتیجه بهتری از تزریق به دست می‌آید. در ضمن در مزوتراپی خود بدن برای رفع چروک‌ها فعال می‌شود اما در ژل‌ها با یک جلسه تزریق جای چروک با ژل پر می‌شود.

و یا درمان‌های ترکیبی در رفع چروک‌ها و آسیب‌های پوستی نتیجه مطلوب‌ تری خواهند داشت. به طور مثال برای فردی که به دلیل آکنه، پوستی نا‌صاف و پر از فرو رفتگی دارد، ابتدا از روش میکرودرمابرژین استفاده می‌شود و بعد از لایه‌برداری با تزریق دارو در مزودرم (لایه میانی پوست) مزوتراپی انجام می‌شود. مزوتراپی باعث آغاز فعل و انفعالاتی مانند تولید مثل سلول‌ها در پوست می‌شود و به این شکل سلول‌های جدید تولید شده، سلول‌های قدیمی به صورت لایه‌ای مرده با روش میکرودرمابرژین برداشته می‌شوند.

 

تازه ها ...
ما را در سایت تازه ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : تازه ها tazeeha بازدید : 145 تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1399 ساعت: 0:19

 

 

رفع موهای زائد در کرج

 

مرکز تخصصی پوست و موی سامان، مرکز لیزر موهای زائد در کرج,مفتخر به ارائه خدمات تزریق ژل در کرج, تزریق بوتاکس در کرج, جوانسازی پوست در کرج, خالبرداری در کرج و لیفت پلک در کرج , میکرونیدلینگ در کرج می باشد .
تماس با مرکز پوست و مو سامان اسکین : 09123549208 | 02632243541

 

همه ی افراد به دنبال راه هایی برای از بین بردن موهای زائد بدن هستند که هم دائمی و هم به صرفه و راحت تر باشد.از همین رو لیزر به کمک این حوزه آمد و موجب رفع نیاز های مخاطبان شد.از همین رو لیزر موهای زائد یکی از محبوب ترین و به روز ترین روش های رفع موهای زائد شناخته می شود.روشی که در بر گیرنده تمامی مزایای مورد نظر افراد علاقه مند می باشد و متقاضیان بالایی دارد.در خصوص لیزر موهای زائد مقالاتی از پیش آماده کرده ایم و برای یاد آوری لینک مطلب را در ادامه برای شما خواهیم گذاشت.مجموعه سامان،مرکز لیزر موهای زائد در کرج با کادری متخصص و مجرب پذیرای شما علاقه مندان می باشد.
مشاهده این مطلب»»لیزر موها زائد در کرج

لیزر موهای زائد

سوالات بسیاری در رابطه با رفع موهای زائد با روش لیزر درمانی در ذهن افرادی که قصد لیزر موهای زائد بدن و صورت را دارند وجود دارد که در این بخش به مهم ترین آن ها پاسخ خواهیم داد.این روزها لیزر موهای زائد  به یکی از پر طرفدارترین روش های رفع موهای ناخواسته بدن تبدیل شده است.این در حالی است که انجمن متخصصان پوست آمریکا اعلام کرده تمام موهای ناخواسته در اثر لیزر از بین نمی رود زیرا برخی از آن ها نسبت به درمان با لیزر مقاوم هستند و برخی دیگر هم قدرت رشد مجدد پس از لیزر را دارند.متخصصان مرکز لیزر موهای زائد در کرج(مرکز تخصصی زیبایی سامان) بر این باورند که در ایده آل ترین شرایط ممکن هم امکان بازگشت و رشد مجدد حدود 30-20 درصد از موهای لیزر شده وجود دارد.لیزر موهای زائد ، جزو آن دسته از خدمات زیبایی است که باید و نبایدهای زیادی درباره آن وجود دارد و حتی محدودیت ها و ممنوعیت هایی هم برای آن در نظر گرفته شده است.

برای درمان موهای زائد 3 روش وجود دارد :

دارو ، الکترولیز و لیزر.لیزر موهای زائد را کم و نازک می کند اما باعث از بین رفتن آن ها نمی شود.معمولا با انجام 4 تا 7 جلسه تعداد موها خیلی کمتر می شود.البته به شرطی که فرد مشکل هورمونی در پایه نداشته باشد در غیر این صورت احتمال بازگشت موهای زائد خیلی بیشتر است و لیزر موهای زائد فایده ای نخواهد داشت.پس اگر فرد مورد بررسی قرار گرفت و در آزمایش ها مشخص شد مشکل هورمونی ندارد، می تواند لیزر را شروع کند اما باید در نظر داشته باشید که لیزر ،موهای زائد را صفر نمی کند.

در واقع از آن جایی که سیستم های لیزری گران قیمت هستند ، سیستم غیر لیزری  IPL طراحی شد که دسترسی به آن آسان تر و هزینه هایش کمتر است اما در عین حال عوارض و احتمال سوختگی پوست و احتمال بازگشت مو با آن بیشتر است.سیستم های لیزری انواع مختلفی دارند از جمله الکساندرایت و دایود با مکانیسم ها و طول موج های مختلف که هر یک برای نوع به خصوصی از پوست مثل سبزه ، روشن ، سفید ، تیره و .... کاربرد دارند.به عبارت دیگر لیزری که برای پوست روشن استفاده می شود ، شاید مناسب پوست تیره نباشد و بالعکس.انتخاب نوع لیزر با پزشک است و پزشک باید با تمامی این لیزرها آشنایی داشته باشد.مرکز لیزر موهای زائد در کرج مجموعه زیبایی سامان با استفاده از مجرب ترین کادر حوزه زیبایی بهترین مشاوره ها را برای شما در این زمینه خواهد داشت.

از بین تمامی دستگا های لیزر ، دستگاه مورد استفاده در مجموعه سامان(الکس یلاتینیوم) به علت بهره مندی از پیشرفته ترین سیستم های روز دنیا جز اولین دستگاه های لیزر  دنیا محسوب می شودکه دارای اثرات درمانی بسیار عالی و کاملا بدون درد و عوارض است.سازمان غذا و داروی آمریکا با بررسی کامل و ارزیابی سخت گیرانه به هر شرکت تولید کننده ای تاییدیه کیفیت و ایمنی نمی دهد.پس وجود تاییدیه و در کنار آن تاییدیه وزارت بهداشت ایران یکی از مهمترین دلایل برای بالا بودن ایمنی و کارایی این دستگاه است.دستگاهی که ساخت کشور آمریکا می باشد و به طور کامل در آن جا تست های نهایی را طی کرده و پس از کنترل کیفیت وارد کشور ما می شود و در مرکز لیزر موهای زائد در کرج مورد استفاده قرار می گیرد.

مشاهده این مطلب»»انواع دستگاههای لیزر موهای زائد بدن در کرج
 

مرکز لیزر موهای زائد در کرج

مجموعه تخصصی سامان، مرکز لیزر موهای زائد در کرج برای تمامی علاقه مندان حوزه زیبایی امکانات ویژه ای را در نظر دارد.شما می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی متخصصان ما بهره مند شوید

 

 

مزایای رقابتی سامان

•           مرکزی تخصصی با محیطی کاملا بهداشتی

•           استفاده از کادری متخصص و مجرب

•           استفاده از دانش روز دنیا

•           بالاترین میزان رضایتمندی

•           استفاده از متریال با کیفیت

•           بهره مندی از به روز ترین و با کیفیت ترین دستگاه ها

تازه ها ...
ما را در سایت تازه ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : تازه ها tazeeha بازدید : 151 تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1399 ساعت: 0:18

جوانسازی پوست در کرج

جوانسازی پوست اولین مرحله برای رفع چین‌ و چروک و آسیب‌های پوستی است و زمانی که پوست چروک می‌شود، در اصل زیر پوست خالی و پوست دچار شکستگی می‌شود که برای درمان باید بتوان تا حدی چروک‌ها را پر کرد. در این وضعیت استفاده از کرم‌ها و درمان‌های موضعی قادر به کم‌ کردن عمق چروک نیستند و فقط می‌ توانند از ایجاد چروک‌های جدید جلوگیری کنند. برای رفع چروک‌های به‌ وجود‌آمده نیاز به درمان‌های سریع و تهاجمی‌تری مانند اعمال جراحی است.

برای حفظ جوانی و شادابی پوست، دو راه کلی وجود دارد و جز این دو هم راهی نیست.

    از پوست خود مراقبت کنید و پیری را به تعویق بیندازید. (پیشگیری)

    با استفاده از روش‌های درمانی، نشانه‌های پیری را درمان کنید. (درمان)

امروزه جوانسازی پوست در کرج با لیزر یکی از تکنیک های پرطرفدار نزد مردم به ویژه خانمها است. لیزر پوست در اصل تلنگری به سلول‌ها است تا آن‌ها را وادار به کلاژن‌ سازی کند. در استفاده از این روش که می تواند یکی از بهترین و موثرترین روش های جوانسازی پوست باشد علاوه بر پرداخت هزینه و قیمت جهت جوانسازی پوست خود عمل باید طی این دوره از درمان‌های پایه‌ای اضافی مانند استفاده از انواع کرم‌ها هم کمک گرفت.

اکثر افراد نگران چین و چروک های پوست خود به دلیل افزایش سن هستند روش های زیادی برای حل این مسئله وجود دارد از قبیل لایه برداری شیمیایی, میکرودرم, لیزر و… اما یکی از بهترین روش های موجود برای افراد که اولین بار استفاده شد هایفوتراپی میباشد که در سال 2009 مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار گرفت. به کمک هایفوتراپی یا  هایفو که روش خارق العاده ایست که باعث سفت شدن پوست میشود و میتوان با کمک امواج و فرکانس های بالا به جوانسازی پوست دست یافت.

تزريق ژل

 

که از دیگر روشهای جوانسازی میتوان به جوانسازی پوست در کرج به روش ژل اشاره کرد که اگر افراد از ژل‌ های طبیعی‌ تر مانند کلاژن‌ و اسید هیالورونیک به جای ژل پلی‌آکریل آمید یا اینترفال استفاده کنند هم از نظر هزینه تقریباً با مزوتراپی برابر است و نکته مهم در این روش این اسن که در این نوع درمان‌ها فقط نقاط خاصی مانند خط لبخند (خط نازولبیال) پر شده است، در حالی ‌که در مزوتراپی کل صورت (پیشانی، دور چشم، خط لبخند، کنار چانه و غیره) پوشش داده می‌شود و به دلیل این همگونی نتیجه بهتری از تزریق به دست می‌آید. در ضمن در مزوتراپی خود بدن برای رفع چروک‌ها فعال می‌شود اما در ژل‌ها با یک جلسه تزریق جای چروک با ژل پر می‌شود.

و یا درمان‌های ترکیبی در رفع چروک‌ها و آسیب‌های پوستی نتیجه مطلوب‌ تری خواهند داشت. به طور مثال برای فردی که به دلیل آکنه، پوستی نا‌صاف و پر از فرو رفتگی دارد، ابتدا از روش میکرودرمابرژین استفاده می‌شود و بعد از لایه‌برداری با تزریق دارو در مزودرم (لایه میانی پوست) مزوتراپی انجام می‌شود. مزوتراپی باعث آغاز فعل و انفعالاتی مانند تولید مثل سلول‌ها در پوست می‌شود و به این شکل سلول‌های جدید تولید شده، سلول‌های قدیمی به صورت لایه‌ای مرده با روش میکرودرمابرژین برداشته می‌شوند.

تازه ها ...
ما را در سایت تازه ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : تازه ها tazeeha بازدید : 145 تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1399 ساعت: 0:18

تزریق بوتاکس در کرج

 

بوتاکس یک داروی تزریقی است که با فلج کردن عضلات باعث از بین بردن خطوط پوستی می‌شود. این دارو از سم بوتولونیوم نوع A ساخته شده که به صورت موقتی باعث فلج شدن عضلات می‌شود. علت اصلی ایجاد چین و چروک‌های متحرک صورت، حرکت عضلات است. پس اگر آن‌ها را فلج کنیم، خطوط صورت هم محو می‌شوند. بوتولونیوم نوع A چیست؟

بوتولونیوم نوع A که تقریباً تمامی داروهای تزریقی بوتاکس از آن ساخته شده‌اند، نوعی ماده‌یِ سمی برای اعصاب یا نوروتوکسین است که می‌تواند عملکرد اعصاب را به طور موقت از کار بیندازد. عضلات ارادی بدن (مثل آن‌هایی که در صورت قرار دارند) در صورتی منقبض می‌شوند که پیام انقباض از طرف مغز و از طریق اعصاب حرکتی به آن‌ها برسد. در صورتی که در محل عضله، سم بوتولونیوم وجود داشته باشد، عملکرد عصب حرکتی مختل شده و عضله فلج می‌شود. بوتولونیوم به صورت طبیعی توسط باکتری کلستردیوم بوتولونیوم تولید می‌شود. در حالتی که بوتولونیوم توسط باکتری تولید شود، یکی از کشنده‌ترین سم‌های تولید شده در طبیعت به شمار می‌رود. برای یک انسان ۷۰ کیلوگرمی، تنها ۷۰ میلی‌گرم از این سم می‌تواند کشنده باشد. بوتولونیوم همان سمی است که در صورت نجوشاندن غذاهای کنسروی، باعث بوتولیسم می‌شود که بیماری‌ کشنده‌ای است.

بوتاکس از واژه‌ی «بوتولوس» به‌معنای سوسیس گرفته شده است. علت این نام‌گذاری این است که ماده‌ای که برای این عمل استفاده می‌شود، با سمی که در بعضی از تولیدات گوشتی ناسالم وجود دارد، در ارتباط است.

تزریق بوتاکس در کرج

بوتاکس شکل تغییر یافته سم بوتولینوم ( Botulinum toxin ) نام تجارتی سم تولید شده توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینوم است.

این باکتری با تغییر ساختار از سم باکتری کلستریدیوم تهیه و برای فلج موقت عضلات تزریق می شودکه معمولا این باکتری باعث مسمومیت غذایی می شود، اما با تغییر ساختمان این سم، دارویی به نام بوتاكس به دست آمده است  که در واقع اسم تجاری این سم می باشد .

بوتاکس اولین بار در امریکا بوجود آمد و دارای اسامی مختلف در کشورها مثل دیسپورت و کانیتوکس و نورونوکس و در ایران مصپورت می باشد .

 این سم در مقادیر زیاد باعث نوعی مسمومیت غذایی به نام بوتولیسم می شود.

صرف نظر از این واقعیت که کشنده ترین عارضه بوتولیسم، فلج می باشد دانشمندان راهی برای استفاده از آن را پیدا کرده اند که برای انسان مفید می باشد.

تزریق مستقیم مقادیر بسیار کم و رقیق شده سم به عضلات خاص باعث ضعیف شدن کنترل شده آن عضلات می گردد.

7 نوع سروتیپ توکسین بوتولینوم وجود دارد که 5 نوع آن (G.F.E.B.A) در محل اتصال عصب عضله در انسان موثر است.

 

مشاهده این مطلب را از دست ندهید : قیمت تزریق بوتاکس در کرج چقدر است؟

 

Dysport و Botox اسامی تجاری توکسین بوتولینوم نوع A می باشد که مورد تایید FDA است ( و به ترتیب توسط کمپانی Ipsen و Allergan تولید می شوند)

تزریق بوتاکس در کرج پر طرفدارترین عمل زیبایی است که بدون نیاز به جراحی انجام میشود.

اثرات بوتاکس بسته به تزریقات قبلی بین ۳ تا ۶ ماه به طول می انجامد و به طور متوسط هر ۳ تا ۶ ماه یکبار تمدید می شود .

تزریق بوتاکس بین ۱۰ الی ۲۰ دقیقه به طول می انجامد و شروع اثر آن بین ۴ تا ۷ روز است .

کاربردهای بوتاكس را می توان به دو دسته درمانی و زیبایی تقسیم كرد.

کاربرد های زیبایی در بوتاکس برای رفع چین و چروک های حركتی، متوقف كردن پیشرفت چروک های ثابت در پیشانی، دور چشم، خط اخم، چین های دور لب و چین های چانه و گردن و کاهش نمایش لثه هنگام خندیدن و بهبود افتادگی قسمت تحتانی صورت در کنار تزریق فیلرها و چربی و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

نکته قابل توجه این است که بوتاکس هر نوع چین و چروکی را از بین نمی برد و نمیتوان به همه نواحی صورت تزریق کرد، زیرا باعث فرم غیر طبیعی صورت می شود.

تزریق بوتاکس در کرج

کاربرد درمانی بوتاکس :

درمان سردرد های مانند میگرن

درمان تعریق زیاد زیر بغل و کف دست و کف پا

درمان غیر قرینگی صورت

درمان اسکارهای دردناک

مشاهده این مطلب : بهترین مرکز تزریق بوتاکس در کرج کجاست ؟

 

کاربرد درمانی بوتاکس

 

مکانیسم عمل بوتاکس :

به دو صورت درمانی و زیبایی تزریق می شود.

کاربرد زیبایی مثل رفع چین و چروک های حرکتی صورت و ثابت نگهداشتن چروک ها در جلوی صورت و پیشانی ، دورچشم ، خط خنده و اخم و دورلب و چین های گردن و لب مورد استفاده و درمان قرار میگیرد .

ماندگاری بوتاکس :

معمولا بین ۶ تا ۹ ماه ماندگاری دارد و البته بستگی به نوع بوتاکس و کشور سازنده دارو دار. بطور کلی میتوان تاثیرگذاری بوتاکس را به صورت های زیر تقسیم کرد :

 

 رفع عرق کردن بیش از حد کف دست و زیربغل و پا

 جلوگیری از دندان قروچه با کاهش جمع عضلات جویدن دهان

 درمان گرفتگی و کجی گردن با از بین بردن انقباض عضلات گردن

 درمان ناراحتی های کمر و درد زیاد آن

درمان و از بین بردن پلک زدن بیش از حد

 درمان بزرگی پروستات و مثانه ی پرکار

 تزریق بوتاکس در کرج

در کل میتوان گفت میزان تزریق بوتاکس و نقطه ی صحیح تزریق و دفعات تزریق که بستگی به شرایط مراجعه کننده دارد و مطمئنا حتما باید توسط پزشک صورت گیرد. مشاهده این مطلب را از دست ندهید : انواع ژل بوتاکس

 

تاثیر تزریق بوتاکس بر زیبایی :

 

توکسین بوتولینوم نوع A بر محل اتصال اعصاب و عضلات اثر کرده و مانع آزاد شدن ناقل شیمیایی به نام استیل کولین از انتهای عصب می شود و در نتیجه مانع انقباض عضلات شده و در نتیجه چین و چروک ایجاد نمی شود با شل شدن و عدم استفاده طولانی مدت عضلات چین و چروک ها به تدریج از بین رفته و بلوک عضلات مانع ایجاد چین و چروک های جدیدتر می شود اگر چه تزریق بوتاکس اثرات قابل توجه در چین های دینامیک (چین هایی که در حال حرکت ایجاد می شوند) دارد ولی اثری بر روی قوام پوست ندارد .

 

محل هایی که برای تزریق بوتاکس مناسب هستند عبارتنداز :

خطوط اخم بین دو ابرو

خطوط افقی پیشانی

چین و چروک های کنار چشم

چین و چروک های گردن

خطوط خنده

حقایقی که باید درباره‌ی بوتاکس بدانید:

    بوتاکس معروف‌ترین عمل جراحی زیبایی در سراسر دنیاست و سالیانه حدود ۶ میلیون بار انجام می‌شود!

    بوتولیسم یک بیماری فلج‌کننده، جدی و نادر است که به‌وسیله‌ی سم حاصل از باکتری «کلستریدیوم بوتولینوم» ایجاد می‌شود که در محیط طبیعی، غیرسمی و غیرفعال است.

    بوتاکس علاوه بر زیبایی و رفع چین‌و‌چروک‌ها، در مواردی مانند جلوگیری از تعرق شدید و برخی از مشکلات مثانه و روده نیز کاربرد دارد.

تازه ها ...
ما را در سایت تازه ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : تازه ها tazeeha بازدید : 159 تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1399 ساعت: 0:17

تزریق ژل در کرج

مرکز پوست و موی  سامان مفتخر به ارائه خدمات تزریق ژل در کرج, تزریق بوتاکس در کرج, جوانسازی پوست در کرج, خالبرداری در کرج و لیفت پلک در کرج , میکرونیدلینگ در کرج می باشد .

  تماس با مرکز پوست و مو سامان اسکین : 09123549208

تزریق ژل الجی در کرج

تزریق ژل الجی در کرج ( تزریق ژل لب با برند الجی در کرج )

تزریق ژل لب با برند LG  در کرج

- روشهای مختلفی امروزه برای تزریق ژل در صورت و نقاط دیگر بدن وجود دارد . تزریق ژل در حوزه ی بهداشت و پزشکی برای امر جوانسازی یا برجسته کردن نقاطی از صورت مورد استفاده قرار میگیرد که دارای جنسیت نمی باشدو مرد و زن هردو می توانند استفاده نمایند . دیگر مشخصه تزریق ژل نداشتن سن خاص می باشد و همه ی افراد در هر سنی می توانند استفاده نمایند که معمولا بعد از سن بلوغ می باشد .

مشاهده این مطلب : آنچه در مورد تزریق ژل نمیدانید!

معنای تزریق ژل چیست ؟

استفاده کردن از ژل ها برای تزریق در نواحی مختلف بدن می باشد که همگی دارای مجوز سازمان غذا و داروی امریکا ( FDA) می باشد. ژل دیسپورت یکی از مهم ترین و محبوبترین برند ها در این حوزه می باشد. علت محبوبیت این ژل به خاطر خواص شکل دهی و فرم دهی است . در تایید این مطلب می توان رضایت مندی  ۹۰٪ مراجعه کنندگان و استفاده کنندگان باشد.

کاربرد تزریق ژل الجی چیست ؟

۱- افزایش حجم اجزای صورت

۲- برجسته کردن لب ( پروتز لب )

۳- بزرگ کردن و فرم دهی چانه

۴- برجسته کردن  و فرم دهی گونه

مشاهده این مطلب : مدت تاثیر ژل های تزریقی چقدر است؟

ژل های الجی تزریقی برای چه مناطقی مفید است ؟‌

با تزریق ژل الجی ، بلافاصله میتوان حجم از دست رفته به پوست بازگردد . و چین و چروک های دور لب و کناره های تحتانی بینی در دو طرف را از بین ببرد . ضمنا با برخی از مدل های خاص ژل الجی  ، میتوان گودافتادگی های زیر چشم یا فرو رفتگی های برخی از قسمت های پوست را کاهش داد . علاوه بر این باعث افزایش حجم لب ، گونه ، خط اخم که با بوتاکس برطرف نمی شود را از بین برد.

مزایای تزریق ژل الجی چیست ؟

۱- بدست آوردن نتایج مثبت بلافاصله پس از تزریق ژل

۲- غیر تهاجمی بودن این روش و عدم نیاز به جراحی

۳- نیازی به دوره ی نقاهت و استراحت پس از تزریق نیست

۴- درصد رضایت مندی افراد بیش از ۹۰٪ در نتایج حاصل از این روش

۵-کسب نتایج ۱۰۰ ٪ طبیعی

۶- نیاز به داروهای آرام بخش و بیهوشی نیست

۷- در یک جلسه ی حدودا ۲۰ دقیقه ای میتوان نتایج مطلوب را حاصل کرد .

۸- تزریق ژل الجی توانایی فرد در نشان دادن حالت صورت مثل اخم و لبخند را از بین نمیبرد.

۹- در صورت عدم رضایت از تزریق ژل الجی ، قابلیت برگشت پذیری و اصلاح نتیجه حاصل از تزریق را دارد .

۱۰ - دارای تاییدیه ایمنی و سلامت از سازمان غذا و دارو امریکا ( FDA) و سازمان غذا و داروی ایران را دارد .

 

مشاهده این مطلب را از دست ندهید : جشنواره تابستانه سامان اسکین با مدت زمان محدود

  آیا تزریق ژل الجی عوارض دارد؟

عوارض ناشی از ژل های تزریقی به طور کل به نوع ژل و کشور سازنده دارد . ولی تاکنون عوارض خاصی در رابطه با تزریق ژل الجی گزارش نشده است .

ژل الجی نیز مانند ژل های دیگر نیاز به مراقبت خاصی پس از تزریق ندارد.

تازه ها ...
ما را در سایت تازه ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : تازه ها tazeeha بازدید : 144 تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1399 ساعت: 0:16

فروش انواع تسمه

فروش انواع تسمه عنوان مطلبی است که ایران ویرا برای شما همراهان فراهم آورده است.برای انتخاب و خرید تسمه باید شناخت قابل قبولی از تسمه،انواع تسمه و همچنین استاندارد هایی که در ساخت و تولید و ارائه تسمه رعایت می شود داشته باشیم.ایران ویرا به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان تسمه در ایران در زمینه فروش انواع تسمه فعالیت گسترده ای دارد.برای آنکه توانایی های ایران ویرا در زمینه فروش انواع تسمه را بررسی کنیم ابتدا لازم است کمی در مورد انواع تسمه بدانیم.

انواع تسمه

همان طور که پیش تر بیان کردیم تسمه ها دارای انواع مختلفی هستند که به معرفی چند مورد از آنها می پردازیم:

تسمه تخت ( Flat belts ): این تسمه ها به طور گسترده در قرن های 19 و اوایل قرن 20 کاربرد بسیاری داشته که برای انتقال قدرت در کارخانه ها استفاده می شده. کاربرد آن ها در مزارع و معادن و .... از قبیل کارخانه های چوب بری، خرمن کوب نوار نقاله و .... می باشد.جنس تسمه تخت از چرم ، پارچه و یا لاستیک ،پلیمر است.

تسمه گرد ( round belts):تسمه هایی با سطح مقطع دایره ای شکل هستند و برای اجرا در پولی هایی با شیارهای v شکل با زایه 60 درجه طراحی شده اند.این شیارهای گرد زمانی مناسب هستند که چرخ پولی های گرد به سمت تسمه ها راهنمایی شده باشند.این تسمه در طول ها و اندازه های مختلف تولید می شود که برای اتصال این تسمه از یک جز اصلی یا اتصال فلزی و یا جوش استفاده می شود.

تسمه ذوزنقه ای (v-belts):این تسمه که به عنوان تسمهv شناخته می شود و سطح مقطع آن ها ذوزنقه ای شکل است و مشکل هایی از جمله لغزش و هم ترازی را حل می کند.این تسمه ها به خاطر ضخامت بزرگترشان نسبت به تسمه های تخت ، نیاز به پولی های بزرگتری دارند و دارای طول های قابل تنظیم با قابلیت جداسازی قطعات و متعلقات در هنگام لزوم می باشد.برای بدست آوردن قدرت بالای مورد نیاز 2 یا چند تسمه ذوزنقه ای را در آرایشی به نامmulti-v در کنار یکدیگر به هم متصل می کنند که در خوشه های چند شیار قابل اجرا می باشند.

تسمه چند شیار (multi-groove belts):این تسمه معمولا از 5 یا 6 تسمهV شکل در کنار یکدیگر ساخنه می شود به همین خاطر برای همان سطح دیسک ، تسمه نازکتری نسبت به ذوزنقه ای به ما می دهد که این دلیل انعطاف پذیر بودن تسمه می باشد اگرچه اغلب پهن تر است که این انعطاف پذیری باعث افزایش بهره وری می شود.خم شدن مداوم تسمه ، انرژی کمتری را در اصطکاک داخلی به هدر می دهد.این افزایش بهره وری در عمل به دلیل کاهش اثرات حرارت بر روی تسمه است. تسمه به مدت طولانی تری به صورت خنک تر در سرویس عمل می کند.این توانایی درخم شدن ،به طراحان اجازه می دهد که مسیر را به صورت یک مجموعه و یا به صورت مارپیچی طراحی کنند.این خصوصیت می تواند به طراحی یک موتور محکم که در آن لوازم جانبی خیلی نزدیک به بلوک موتور نصب شده و نیازی به ارائه تنظیمات تنیدگی نمی باشد، کمک کند. کل این تسمه ممکن است به وسیله یک زنجیر پولی تنیده شود.

تسمه آجدار (ribbed belt): تسمه آجدار ، تسمه انتقال قدرت است که شامل شیارهای طولانی می باشد وعمل تماس بین دنده تسمه و شیار پولی را انجام می دهد. این تسمه دارای یک ساختار تک قطعه ای است که این ساختار برای توزیع یکنواخت تنش در سراسر عرض پولی در جایی که تسمه در حال تماس است ،ارائه شده است.تسمه آجدار دارای محدوده قدرت تاKW 600 بوده، با نسبت سرعت بالا، دارای حرکت مارپیچی شکل ، طول عمر بالا، پایداری و یکنواختی در تنش دیسک است و باعث کاهش ارتعاش می شود.این تسمه در کمپرسور،دوچرخه تناسب اندام،ماشین آلات کشاورزی، میکسر مواد غذایی، ماشین لباسشویی ، ماشین چمن زنی و...استفاد می شود.

فروش انواع تسمه

ایران ویرا در زمینه فروش انواع تسمه در ایران از یکی از پیشگامان شناخته می شود.همان طور که میدانید استاندارد های رعایت شده در تولید تسمه می تواند تفاوت ها را رقم بزند.ایران ویرا در زمینه فروش انواع تسمه موفقیت خود را مدیون استاندارد هایی میداند که در تولید رعایت کرده است.شما می توانید با کارشناسان ایران ویرا تماس بگیرید.تولید و فروش انواع تسمه تخصص ایران ویرا است.

 

تازه ها ...
ما را در سایت تازه ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : تازه ها tazeeha بازدید : 122 تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1399 ساعت: 0:12

نوار نقاله

نوار نقاله در عبارت از دو کلمه نوار و نقال ساخته شده است که عبارت نوارنشان از یک حلقه بسته دارد که به صورت پهن و عرض دار و انعطاف پذیر است که نقاله قابلیت نقل کردن جسمی یا جرمی را توسط نوار نشان می دهد که به آن تسمه نقاله نیز گفته می شوداین نوار دایما در حال کشش و انعطاف هست پس باید در برابر نیروهای کششی و خمشی استحکام کافی داشته باشد واز دو بخش بلت و تجهیزات مکانیکی ساخته می شود.

این نوار به مثابه هم جاده و هم سیستم حرکتی یک مجموعه تولیدی و پردازشی است. با ماشینی شدن صنعت و عدم دخالت انسان نیاز به نقاله ها گسترش صد چندان یافته است. نقاله مثل مسیر بسته ای است که باری را جابجا می کند و مدام این چرخه تکرار می شود. خواه هدف انتقال باشد و خواه هدف تعیین مسیری باشد که می بایست در طول آن، فرایند خاصی روی محصول انجام گیرد.

به صورت عامیانه از این دستگاه با نام نوار نقاله یاد می شود. در عمل این دو ماشین یکسان هستند و تنها در برخی ویژگی ها متفاوت هستند.

معمولا محل اتکای وسایل در این دستگاه به صورت زنجیری است و به منظور جابجایی موادی با شکل صلب مثل ظروف، جعبه ها و  یا هرچیز دیگری استفاده می شود. اما در دستگاه تسمه نقاله به جای زنجیر از تسمه استفاده می شود. چون محل اتکا بسته است می توان موادی که شکل ثابت ندارند همچون شن و ماسه را منتقل کرد.

 

جنس نوار نقاله :

این دستگاه از اجزا و قطعات مختلفی تشکیل شده است.

اما مهمترین بخش آن تسمه است.

جنس تسمه ها با توجه به شرایط کاری متفاوت انتخاب می شود.

این تسمه می تواند حتی از فلزات برای برخی کارهای خاص تولید شوند اما اغلب تسمه ها از جنس های لاستیکی تولید می شوند.

تسمه های آج دار، استیل کرد، پی وی سی ، پی وی جی و تسمه نقاله V شکل انواع گوناگونی از تسمه ها هستند.

این تسمه جز وسیله های حمل کننده سیستم های انتقال موادهای تسمه ای می باشند.

شکل ظاهری آنها به این صورت است که دو قرقره یا بیشتر به وسیله یک حلقه از تسمه هایی که برای حمل مواد هستند به دور آن پیچیده می شود.

 

مزایای استفاده از آن :

مزایا و ویژگی های استفاده از نقاله منجید دار

نوار نقاله منجید دار یا همان TEXTER دارای چندین لایه متنوع است.(همین امر باعث شده تا این نمونه از نوار نقاله یعنی نوار نقاله منجید دار بیشترین استفاده را نسبت به سایر نمونه ها داشته باشد.)

در نوار نقاله منجید دار از الیاف منجید استفاده شده؛ در قسمت طول آن یعنی تارها از جنس پلی استر بوده که موجب شده تا افزایش طولی آن کم شود، همچنین در قسمت عرضی آن( پودها) به دلیل استفاده از نایلون به راحتی انعطاف پذیر خواهند بود.

کارکرد بسیار خوبی در برابر ضربه ها دارد زیرا در نوار نقاله منجید دار لاستیک نایلون به کار رفته است.

از دیگر ویژگی های این نوع نوار نقاله موارد زیر می باشد:

    مقدار چسبندگی متناسب با لاستیک منجیدها

    متنوع بودن کاورها

    محکم بودن و استقامت در مقابل پاره شدن های احتمالی

    ضد رطوبت بودن 

تازه ها ...
ما را در سایت تازه ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : تازه ها tazeeha بازدید : 120 تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1399 ساعت: 0:12